Quote from Guest on 20 May 2012, 13:06...att ta med sig skräpet hem????
Blir så trött på slarvigt lata cyklister som slänger tomma gel-paket längs vägarna. Bor längs en landsväg där det passerar cyklister då och då och har flera gånger, senast i dag plockat upp ett tomt gelpaket utanför min t
...att ta med sig skräpet hem????
Blir så trött på slarvigt lata cyklister som slänger tomma gel-paket längs vägarna. Bor längs en landsväg där det passerar cyklister då och då och har flera gånger, senast i dag plockat upp ett tomt gelpaket utanför min t
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 13:16jag förstår dig 🙂
jag förstår dig 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 14:58Är det inte du som är städpatrullen?
Är det inte du som är städpatrullen?
Quote from Lena O on 20 May 2012, 15:33Bytt ut cyklister för människor istället 🙂
Bytt ut cyklister för människor istället 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 16:39Gelen borde bli dyrare och förpackningarna ha returpant.
Gelen borde bli dyrare och förpackningarna ha returpant.
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2012, 16:49I sak har du rätt, men det blir lite av sila mygg och svälja elefanter.
När ska bilisterna ta med de kilogramen koldioxid de släpper ut, eller sopa upp vägdammet de river upp?
I sak har du rätt, men det blir lite av sila mygg och svälja elefanter.
När ska bilisterna ta med de kilogramen koldioxid de släpper ut, eller sopa upp vägdammet de river upp?
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 17:06Varför dra in bilar?
Nedskräpning är förbjudet men utsläpp m.m. från bilar inte är det.
Varför dra in bilar?
Nedskräpning är förbjudet men utsläpp m.m. från bilar inte är det.
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2012, 17:13Slänga fimpar är heller inte olagligt... Vad gör lite papper i skogen? Det multnar ju fort.
Slänga fimpar är heller inte olagligt... Vad gör lite papper i skogen? Det multnar ju fort.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 17:19Håller med dig P. Dahl till 100%
Vi cyklar runt lite på sörmlandsleden och mitt ute i igenstans ligger förpackningen till en stor chokladkaka, påse bilar och en 1½l colaflaska!!!
Hur fan är de folk funtade som orkar släpa detta ut i skogen men då det är t
Håller med dig P. Dahl till 100%
Vi cyklar runt lite på sörmlandsleden och mitt ute i igenstans ligger förpackningen till en stor chokladkaka, påse bilar och en 1½l colaflaska!!!
Hur fan är de folk funtade som orkar släpa detta ut i skogen men då det är t
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 17:28Men är ni säkra på att det är cyklister som har slängt det?
Men är ni säkra på att det är cyklister som har slängt det?