Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur dj*a svårt kan det va....
You need to log in to create posts and topics.

Fyfan för de där cyklisterna. Inte nog med att de tar sig friheten att andas ut när de cyklar, de snyter sig rakt ut i luften. Värre miljöbovar finns inte.

Ikke bare snyter de seg rett ut i luften, de pisser ned naturen i fart også. Noe må få satt foten ned for dette svineriet

BILD:http://www.focc.no/images/2007/Sommertur_Juli/T_ket_tisser.jpg

Jaaa-aaa-fyyy-tvi-vale! Och alla kedjeoljeutsläppen sen, jag säger bara det.

Jag tycker det är tokroligt när några beskriver bilister och cyklister som två homogena och separata grupper. På något sätt känns det mindre enfaldigt att tänka sig att de flesta cyklister också är bilister. Och då blir det lite svårare att ställa dessa g

Ena av bilarna (vi har två) står på mig ...

Gör inte det ont?

Nej, inte ett dugg. I och för sig, har en av cyklarna en ny Brooks ... andra säger att _det_ ska göra ont. Men inte det heller.

Jag har långt fler cyklar än bilar.

Jag har ju större problem hemma i och med att sambon tycker jag skräpar ner i vårat badrum - en massa slangar och oljor som jag borde slänga någon annanstans.
Kvinnan i mitt liv skulle vara glad om jag kastade rubbet någonstans längs 225:an.

Mannen i mitt liv är ibland lite trött på att det står en cykel precis mittemot badrumsdörren ... dock skulle han bli mkt upprörd om jag dumpade den utmed vägen 😉

ja, vad har en badrumsdörr där att göra?