Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2012, 17:29Självklart! Det är ju bara cyklister som bryter mot trafikreglerna, bilister gör det aldrig. Då måste det vara samma med skräpet.
Självklart! Det är ju bara cyklister som bryter mot trafikreglerna, bilister gör det aldrig. Då måste det vara samma med skräpet.
Quote from Lena O on 20 May 2012, 18:48Det var säkert en bilist. Skjut de allihopa.
Det var säkert en bilist. Skjut de allihopa.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 18:52Alltid detta vi mot dom. Moget.
Alltid detta vi mot dom. Moget.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 18:53Bruse:Vad gör lite papper i skogen? Det multnar ju fort.
Just de som resonerar som du blir tillsammans ett stort problem.
Självklart är alla kålsupare. De som slänger ut fimpar, tomma cigarettpaket eller varför inte McD-påsar med allt skräp från bilrutan
Bruse:Vad gör lite papper i skogen? Det multnar ju fort.
Just de som resonerar som du blir tillsammans ett stort problem.
Självklart är alla kålsupare. De som slänger ut fimpar, tomma cigarettpaket eller varför inte McD-påsar med allt skräp från bilrutan
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 18:57Portionssnus .. får man spotta det hur man vill?
Portionssnus .. får man spotta det hur man vill?
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 19:00Been there, done that.
Been there, done that.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 19:01Framför allt kör jag bil också.
Syftade på Bruse i tunnelbanestaden.
Framför allt kör jag bil också.
Syftade på Bruse i tunnelbanestaden.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 19:07Såg en massa bildäck ligga i skogen...hur fasen fick cyklisterna med sej dom ? kärra ?
Såg en massa bildäck ligga i skogen...hur fasen fick cyklisterna med sej dom ? kärra ?
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 19:13Jag upplever också att nedskräpningen i naturen har ökat, tror att det främst är människor som inte känner sig delaktiga i dagens samhälle som säger "I don´t care". Detta som ett medvetet eller omedvetet svar på makthavares "försurning" av samhällsklimate
Jag upplever också att nedskräpningen i naturen har ökat, tror att det främst är människor som inte känner sig delaktiga i dagens samhälle som säger "I don´t care". Detta som ett medvetet eller omedvetet svar på makthavares "försurning" av samhällsklimate
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2012, 19:55Nu uppmanar jag inte att skräpa ned, eller att et är ok att kasta skräp. Jag tar med mig allt hem, eller till närmaste papperskorg. Så jag håller helt med dig.
Men! I det stora hela är det där skräpet en micronano i jämförelse med det som bilismen släppe
Nu uppmanar jag inte att skräpa ned, eller att et är ok att kasta skräp. Jag tar med mig allt hem, eller till närmaste papperskorg. Så jag håller helt med dig.
Men! I det stora hela är det där skräpet en micronano i jämförelse med det som bilismen släppe