Quote from Guest on 20 October 2009, 22:01Hej simforumet.
Jag blev lite inspirerad av alla matnyttiga diskussioner i bland annat längdräknartråden, och tänkte köra lite hundringar på tidsstart. Kungsbacka simhall var emellertid - som den alltid brukar vara när jag tänker efter - och som Fjärås s
Hej simforumet.
Jag blev lite inspirerad av alla matnyttiga diskussioner i bland annat längdräknartråden, och tänkte köra lite hundringar på tidsstart. Kungsbacka simhall var emellertid - som den alltid brukar vara när jag tänker efter - och som Fjärås s
Quote from Håkan Öhling on 20 October 2009, 22:11Lunchen är bra. Man får ta 90 min mitt på dagen och jobba ifatt.
Då brukar det funka.Morn fungerar också hyfsat. Kolla när badet öppnar och häng på låset.
Annars är den grymma hemligheten (men tala inte om det för nån) fredag kväll. Av nån anledning h
Lunchen är bra. Man får ta 90 min mitt på dagen och jobba ifatt.
Då brukar det funka.
Morn fungerar också hyfsat. Kolla när badet öppnar och häng på låset.
Annars är den grymma hemligheten (men tala inte om det för nån) fredag kväll. Av nån anledning h
Quote from ellen olsson on 20 October 2009, 22:17Jag misstänker att Robert har mer fika hemma än vad hela Fjärås kan uppbåda... 🙂
Det är mycket som är bra att göra på fredagskvällar om man vill slippa trängas. Antingen är folk hemma eller också på after work.
Jag misstänker att Robert har mer fika hemma än vad hela Fjärås kan uppbåda... 🙂
Det är mycket som är bra att göra på fredagskvällar om man vill slippa trängas. Antingen är folk hemma eller också på after work.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 22:51Att inte tillhöra en grupp och att simma på egen hand är alltid en utmaning. Främst mental... Jag håller med killarna om att fredagar är nog det bästa alternativet om man inte vill bli störd. Försök annars att hitta en stor simhall där det oftast finns fl
Att inte tillhöra en grupp och att simma på egen hand är alltid en utmaning. Främst mental... Jag håller med killarna om att fredagar är nog det bästa alternativet om man inte vill bli störd. Försök annars att hitta en stor simhall där det oftast finns fl
Quote from Elias Engqvist on 20 October 2009, 22:53Vet inte hur det funkar hos er men hos oss (i Hedemora) har några stycken gått ihop och hyr en bana på lördagsmornen innan det är öppet för allmänheten - vi är oftast en 3-4 stycken som har hela bassängen för oss själva en timme!
Vet inte hur det funkar hos er men hos oss (i Hedemora) har några stycken gått ihop och hyr en bana på lördagsmornen innan det är öppet för allmänheten - vi är oftast en 3-4 stycken som har hela bassängen för oss själva en timme!
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 00:31Enda sättet att få simma ordentligt är om man tillhör en grupp som har egna banor. Börja med att fråga dina lokala simklubbar. Dom borde ha grupper för vuxensim/triathlon/masters mm. Om dom inte kan hjälpa dig så kan dom iaf leda dig i rätt riktning.
För
Enda sättet att få simma ordentligt är om man tillhör en grupp som har egna banor. Börja med att fråga dina lokala simklubbar. Dom borde ha grupper för vuxensim/triathlon/masters mm. Om dom inte kan hjälpa dig så kan dom iaf leda dig i rätt riktning.
För
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 08:43Jag studerar och har emellanåt lite "ledigt" under dagarna och brukar passa på att simma då. Lider med er andra som måste simma på eftermiddagar/kvällar när alla andra är där. Simmar på Valhalla och där brukar vara rätt lugnt på förmiddagar, men har även
Jag studerar och har emellanåt lite "ledigt" under dagarna och brukar passa på att simma då. Lider med er andra som måste simma på eftermiddagar/kvällar när alla andra är där. Simmar på Valhalla och där brukar vara rätt lugnt på förmiddagar, men har även
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 09:18Jag simmar bara på tidig morn för annars får man inte plats. Dock är det nån morn i veckan som alla banor är uthyrda till skolsim på Valhalla förutom de 2 breda+snabb banan(Onsdagar? minns ej).
Jag stör mig inte alls så mycket på när det är nån som simmar
Jag simmar bara på tidig morn för annars får man inte plats. Dock är det nån morn i veckan som alla banor är uthyrda till skolsim på Valhalla förutom de 2 breda+snabb banan(Onsdagar? minns ej).
Jag stör mig inte alls så mycket på när det är nån som simmar
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 09:45Förr i tiden, innan jag tog uppsimningen igen, så upplevde jag ofta samma problem med plats de gånger jag besökte en simhall. På den tiden existerade inte nån snabb motionsbana heller.
Lösningen de flesta gångerna var att ta en halvbana längts ut mot repe
Förr i tiden, innan jag tog uppsimningen igen, så upplevde jag ofta samma problem med plats de gånger jag besökte en simhall. På den tiden existerade inte nån snabb motionsbana heller.
Lösningen de flesta gångerna var att ta en halvbana längts ut mot repe
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 10:56Man kommer till Avesta och simmar! Jag har nästan ALLTID en egen bana (MINST!). I alla fall så länge jag inte är där just när det har öppnat (pensionärstimmen) eller efter 16:00.
Sista timmen före stängningsdags brukar faktiskt också vara helt funktionel
Man kommer till Avesta och simmar! Jag har nästan ALLTID en egen bana (MINST!). I alla fall så länge jag inte är där just när det har öppnat (pensionärstimmen) eller efter 16:00.
Sista timmen före stängningsdags brukar faktiskt också vara helt funktionel