Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 17:03Då går det ju snabbt att ställa om till högertrafik igen. Om man har banan själv så simmar man väl i mitten, eller har jag fel? När näste man kommer så går man över till rak halvbana och sen när 3:an kommer så får man gå tillbaka till högertrafik. Där jag
Då går det ju snabbt att ställa om till högertrafik igen. Om man har banan själv så simmar man väl i mitten, eller har jag fel? När näste man kommer så går man över till rak halvbana och sen när 3:an kommer så får man gå tillbaka till högertrafik. Där jag
Quote from j sollerman on 21 October 2009, 17:07Christer, jag tror inte du förstod va jag mena riktigt. Om man är två på en bana så kan man ju faktiskt prata med varandra. Är man fler än två så är ju inte rakbana ett alternativ.
Christer, jag tror inte du förstod va jag mena riktigt. Om man är två på en bana så kan man ju faktiskt prata med varandra. Är man fler än två så är ju inte rakbana ett alternativ.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 17:25Jag undrar lite hur du (Johan) och ni andra tänker kring snabbanan..
Johan tycker uppenbarligen att det är enbart frisim som gäller i snabbanan, eller?Men när jag ligger och tränar simmar jag alla fyra simsätten, varierat med bara armar, enbart ben, sam
Jag undrar lite hur du (Johan) och ni andra tänker kring snabbanan..
Johan tycker uppenbarligen att det är enbart frisim som gäller i snabbanan, eller?
Men när jag ligger och tränar simmar jag alla fyra simsätten, varierat med bara armar, enbart ben, sam
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 17:41Jag tycker att det handlar om att anpassa sig. Om nu snabb banan är helt tom så kan man ju få köra precis vad man vill. Om det är 2 stycken så kan man ju få simma bröstsim om man nu ser till att inte bli omkörd varje längd. Då stör sig folk. Och jag anser
Jag tycker att det handlar om att anpassa sig. Om nu snabb banan är helt tom så kan man ju få köra precis vad man vill. Om det är 2 stycken så kan man ju få simma bröstsim om man nu ser till att inte bli omkörd varje längd. Då stör sig folk. Och jag anser
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 20:19På Valhalla står det dessutom Crawl.
På Valhalla står det dessutom Crawl.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:09Kommer just från ett pass i valhalla vi femtiden och det var MYCKET folk. Tycker egentligen inte att de gör nåt så länge som man visar hänsyn för varandra. Att ligga och simma bröstsim, brett ryggsim eller fjäril passar sig inte när det är överfullt i ban
Kommer just från ett pass i valhalla vi femtiden och det var MYCKET folk. Tycker egentligen inte att de gör nåt så länge som man visar hänsyn för varandra. Att ligga och simma bröstsim, brett ryggsim eller fjäril passar sig inte när det är överfullt i ban
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 22:00Okej. Ja då förstår jag. Jag brukar ju aldrig vara där och simma på kvällarna när det är så fullt, men jag förstår att det måste flyta i banan om det ligger 10-15 simmare där, helt klart. På dagarna ser det som sagt lite annorlunda ut.
Då var vi där näst
Okej. Ja då förstår jag. Jag brukar ju aldrig vara där och simma på kvällarna när det är så fullt, men jag förstår att det måste flyta i banan om det ligger 10-15 simmare där, helt klart. På dagarna ser det som sagt lite annorlunda ut.
Då var vi där näst
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 22:19Massor med kloka svar - verkar inte som om det bara är jag som är puckad och inte begriper bättre iallafall då, det känns ju betryggande. Ska kolla upp lite närmare när Kungsbacka simsällskap tränar och om man kan haka på dem på ett hörn ibland - jag har
Massor med kloka svar - verkar inte som om det bara är jag som är puckad och inte begriper bättre iallafall då, det känns ju betryggande. Ska kolla upp lite närmare när Kungsbacka simsällskap tränar och om man kan haka på dem på ett hörn ibland - jag har
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 22:23Är du tränare, Maria! Då ska jag fråga dig om råd nästa gång. Behöver hjälp med tekniken!
Är du tränare, Maria! Då ska jag fråga dig om råd nästa gång. Behöver hjälp med tekniken!
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 22:26Tidig morn i all ära, men av nån anledning verkar simmare vara extremt mornpigga. Jag har märkt att det blir nästan tomt i bassängen (åtminstone på Eriksdalsbadet i Sthlm) framåt åttasnåret, då såväl föreningar som motionärer slutar, så om man kan komma t
Tidig morn i all ära, men av nån anledning verkar simmare vara extremt mornpigga. Jag har märkt att det blir nästan tomt i bassängen (åtminstone på Eriksdalsbadet i Sthlm) framåt åttasnåret, då såväl föreningar som motionärer slutar, så om man kan komma t