Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 13:49Man borde ju inte svara på den här diskussionen, lite som att avslöja sitt bästa kantarellställe...men i alla fall!:-) På Valhalla är tidiga mornar bra. Fredag kväll som sagt och tidiga lördag/söndag. Undvik måndagar, verkar som att folks dåliga samvete e
Man borde ju inte svara på den här diskussionen, lite som att avslöja sitt bästa kantarellställe...men i alla fall!:-) På Valhalla är tidiga mornar bra. Fredag kväll som sagt och tidiga lördag/söndag. Undvik måndagar, verkar som att folks dåliga samvete e
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 14:14Vissa tar plats alldeles bra. Sist fick jag en sån j-a smäll av ett bröstsimsbensprattel rakt på vaden så jag tror att jag dras med en mindre blödning i muskeln...
Vissa tar plats alldeles bra. Sist fick jag en sån j-a smäll av ett bröstsimsbensprattel rakt på vaden så jag tror att jag dras med en mindre blödning i muskeln...
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 15:33Som gröngöling så är jag naturligtvis nyfiken på de normer som finns i bassängen. Antagligen har jag brutit mot ett antal men jag suger i mig så mycket som möjligt.
När jag simtränar med den lokala simklubben (jag och 11-åringar) så delar jag bana med a
Som gröngöling så är jag naturligtvis nyfiken på de normer som finns i bassängen. Antagligen har jag brutit mot ett antal men jag suger i mig så mycket som möjligt.
När jag simtränar med den lokala simklubben (jag och 11-åringar) så delar jag bana med a
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 15:53Bara två!?! Aldrig varit med om! 😀 Tror nog att det ändå är enklast att alltid köra högerregeln. Svårt nog att hålla reda på vilken hundring man är på...Att försöka hålla koll på om man är två eller fler i banan känns svårt. 🙂
Bara två!?! Aldrig varit med om! 😀 Tror nog att det ändå är enklast att alltid köra högerregeln. Svårt nog att hålla reda på vilken hundring man är på...Att försöka hålla koll på om man är två eller fler i banan känns svårt. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 15:54Svårt, sa Bull.
Svårt, sa Bull.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 16:33Tyvärr får man nog anpassa sig då det är trångt eller gå hem.
Jag tror inte att äldre pensionärer som ligger och "flyter" mitt i banan tycker att de har mindre rätt att vara i hallen än nån annan. Det förstår nog inte alls att andra kan bli irriterade på
Tyvärr får man nog anpassa sig då det är trångt eller gå hem.
Jag tror inte att äldre pensionärer som ligger och "flyter" mitt i banan tycker att de har mindre rätt att vara i hallen än nån annan. Det förstår nog inte alls att andra kan bli irriterade på
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 16:39Man utgår alltid från att man "simmar runt". D.v.s. alltid på sin högra sida. Om man är två pers som delar bana kan man komma överrens om att "köra rakbana". D.v.s. att man håller sig till vars en halva. Men man måste som sagt komma överrens om detta.
Om
Man utgår alltid från att man "simmar runt". D.v.s. alltid på sin högra sida. Om man är två pers som delar bana kan man komma överrens om att "köra rakbana". D.v.s. att man håller sig till vars en halva. Men man måste som sagt komma överrens om detta.
Om
Quote from Elias Engqvist on 21 October 2009, 16:54Det där med att köra rakbana känns lite vanskligt. Om det kommer en till som vill simma på den banan hur ska h*n göra då?
Bättre att alltid köra rundbana tycker jag!
Det där med att köra rakbana känns lite vanskligt. Om det kommer en till som vill simma på den banan hur ska h*n göra då?
Bättre att alltid köra rundbana tycker jag!
Quote from j sollerman on 21 October 2009, 16:56Om de komme en tredje så går man tillbaka till rundbana. Rakbana är bäst
Om de komme en tredje så går man tillbaka till rundbana. Rakbana är bäst
Quote from Elias Engqvist on 21 October 2009, 17:01Kalle, ska du stoppa de som ligger o simmar då och berätta för dem att nu kommer du så dom får simma rundbana... krångligt.
Kalle, ska du stoppa de som ligger o simmar då och berätta för dem att nu kommer du så dom får simma rundbana... krångligt.