Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 22:35Visst är jag det 🙂 Det är bara att fråga på om du råkar vara där samtidigt, kan dock inte lova att jag har tid till 100% då jag gar en grupp galna ungdomar i Göteborg Sim 😉
Nja.. mornpigga vet jag inte dirket om vi är.. men man får helt enkelt lära si
Visst är jag det 🙂 Det är bara att fråga på om du råkar vara där samtidigt, kan dock inte lova att jag har tid till 100% då jag gar en grupp galna ungdomar i Göteborg Sim 😉
Nja.. mornpigga vet jag inte dirket om vi är.. men man får helt enkelt lära si
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 22:44Jag har sett dem, Maria. Är vansinnigt avundsjuk på snabba lätta kroppar som forsar fram. Utan ansträngning syns det...
Så bli inte förvånad om det dyker upp en snubbe och ställer frår.
Jag kommer att ha på mig badbyxor och simglasön, så du känner ige
Jag har sett dem, Maria. Är vansinnigt avundsjuk på snabba lätta kroppar som forsar fram. Utan ansträngning syns det...
Så bli inte förvånad om det dyker upp en snubbe och ställer frår.
Jag kommer att ha på mig badbyxor och simglasön, så du känner ige
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 07:52Haha men då vet jag 🙂 du är välkommen med din frår.
Ska själv iväg till Valhalla om ett litet tag, bara försöka äta lite frukost först..
Haha men då vet jag 🙂 du är välkommen med din frår.
Ska själv iväg till Valhalla om ett litet tag, bara försöka äta lite frukost först..
Quote from Håkan Öhling on 22 October 2009, 11:52Det viktigaste för att få det att flyta med mycket folk på en bana är att man ligger nära linan. Simmar man med en elitgrupp kan man simma om nån och samtidigt möta nån som simmar om - 4 i bredd alltså. Det funkar! Men då ligger man och slickar linan.
Nä
Det viktigaste för att få det att flyta med mycket folk på en bana är att man ligger nära linan. Simmar man med en elitgrupp kan man simma om nån och samtidigt möta nån som simmar om - 4 i bredd alltså. Det funkar! Men då ligger man och slickar linan.
Nä
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:37När jag tränade i grupp introducerade min simtränare just det du nämner om att man nuddar varandra i fötterna. Vi simmade alltdi i 25 (kommer från en mindre stad) och där rörde man framförvarande lite på fötterna när man ville om. På det sättet visste den
När jag tränade i grupp introducerade min simtränare just det du nämner om att man nuddar varandra i fötterna. Vi simmade alltdi i 25 (kommer från en mindre stad) och där rörde man framförvarande lite på fötterna när man ville om. På det sättet visste den