Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Man kan alltid ta med sig vätska invärtes. När jag spinger från jobbet och hem (15 km) dricker jag 0,5 liter strax före start. Det brukar jag klara mig på hela vägen.

Sprang 18km idag utan vätska. Drack innan och efter. Inga problem och skönt att slippa släpa dödvikt!

upp till ca 12-15 km, ingen vätska, däröver kör jag gärna någon bana i två eller tre varv där jag kan ha en flaska stående. fast just nu är jag på gång att skaffa vätskebälte för att inte vara beroende av varvbana.

Angående värme så brukar jag alltid bli överraskad varje år att det blev varmt igen. Skulle definitivt dricka mer vid 24 grader än de 0-5 graderna som är nu.

Själv har jag snott en nappflaska från min dotter!Den har jag i fickan eller handen(flaskan)Funkar bra!(H)

Har en perfekta-flaska innanför min sport-BH (i brist på annat att fylla ut med där), ibland åker det ner en flaska i bakfickan på tightsen också. Hatar vätskebälte, pallar inte skumpa runt med det...

Petar alltid ner en 1,5 l PET flaska framtill på mina Crafts så "att det blir lite mer symmetri" liksom.

🙂

Haha 😀
Hade jag velat se 😉

Okej.

Vad har du för mobilnummer?

🙂

Om jag är uten en liten stund så tar jag inte med mig någonting, men det är ju inte svaret på frågan.

Om jag har med mig vätska så har jag 5 alternativ:

1. vätskebälte, fn 2 st olika, men det från Perfekta används oftast
2. ryggsäck med antingen vätskes