Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 16:10Mikael har vanligtvis en 1.5l PET-flaska i arslet när han springer, behöver därför en framtill också 🙂
Mikael har vanligtvis en 1.5l PET-flaska i arslet när han springer, behöver därför en framtill också 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 16:14Är mycket nöjd med mitt vätskebälte av märket Nathan. Finns bla på Löplabbet. Får med mig 6 dl
Är mycket nöjd med mitt vätskebälte av märket Nathan. Finns bla på Löplabbet. Får med mig 6 dl
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 16:15OT
+436818344.... Eller just det.. man kanske inte ska lämna ut sitt nummer på öppna forum (H)
OT
+436818344.... Eller just det.. man kanske inte ska lämna ut sitt nummer på öppna forum (H)
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 16:19Jag har försökt få med mig vätska på många olika sätt. Bästa lösningen har för mig varit varvbana eller en far/lillebror cyklandes brevid under rundan 😉
Ryggsäck är ok att tvinga på sig under Bergslopp / Multisporttävlingar etc, men tycker att den är me
Jag har försökt få med mig vätska på många olika sätt. Bästa lösningen har för mig varit varvbana eller en far/lillebror cyklandes brevid under rundan 😉
Ryggsäck är ok att tvinga på sig under Bergslopp / Multisporttävlingar etc, men tycker att den är me
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 16:27Frida: Strålande ide!
Kanske skulle köpa en sån där liten flaska som de brukar sälja som reserver till de stora bälterna. finns ju plats här med >.<
Frida: Strålande ide!
Kanske skulle köpa en sån där liten flaska som de brukar sälja som reserver till de stora bälterna. finns ju plats här med >.<
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 16:29Hahaha Micke, strålande!
Det skulle man sett 😀
Hahaha Micke, strålande!
Det skulle man sett 😀
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 17:14Passade på att kika vad några löpare använde på en tävling i helgen (80km i 25C och stekande sol i en halvöken i västra Colorado med upp till 12km mellan vätskekontrollerna)
Det jag la märket till var att dom snabbaste hade handhållna vattenflaskor, se
Passade på att kika vad några löpare använde på en tävling i helgen (80km i 25C och stekande sol i en halvöken i västra Colorado med upp till 12km mellan vätskekontrollerna)
Det jag la märket till var att dom snabbaste hade handhållna vattenflaskor, se
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 00:35Intressanta iakttagelser där Oscar. Jag har provat det här med handhållen vätskeflaska men tycker att det stör min löpning. Jag får domningar i den hand som håller flaskan. Jag vill ofta som ultradistansare hålla händerna i byxlinningshöjd. Å andra sidan
Intressanta iakttagelser där Oscar. Jag har provat det här med handhållen vätskeflaska men tycker att det stör min löpning. Jag får domningar i den hand som håller flaskan. Jag vill ofta som ultradistansare hålla händerna i byxlinningshöjd. Å andra sidan