Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är tjock. Det syns på utsidan så fort man ser mig, även om jag är fullt påklädd.

Klär jag mig i åtsittande linne och korta tajts, dvs för en löprunda, lämnar det ingen fettvalk osedd.

Trots detta visar jag mig helt öppet på stan.
Trygg i förvissni

En man endast iklädd trosor i motionsspåret skulle nog orsaka polisutryckning oavsett hur vältränad han är. 😀

Annars får man väl se ut i princip hur som helst oavsett vikt, ålder, fart osv...

Får o får.. Klart man får var hur stor som helst med springa med magen bar.
Men oftast så ligger väl problemet i att man själv inte är så bekväm med sitt stora jag i ex enbart sportbh och korta tights.
Åtmistonde för mig är det så.
Klart man kanske drar

Äh skit samma! Som jag ser ut när jag springer, högröd, med svetten sprutande som lilleskuttårar och en andhämtning som fått en KOL-patient att bli oroad, så är det ingen som lägger märke till min mage, de har fullt upp att lägga in 112 som snabbval.

Tri

Jag tillhör en skara som helst vill att folk ska vara påklädda på överkroppen när man är i "tätbebyggda" områden. Det handlar inte om kroppsvolymen, utan nakenheten. Det är sällan eller aldrig så varmt att man *måste* gå i bar överkropp på stan. Om man är

Min bästa kompis är tjock men jag tror han ser rätt bra ut ändå. Men antagligen ännu bättre om han vore smal? Men oj vad det sätter sig på hans självförtroende. Det är bara att konstatera att attityderna hos både dom som betraktar och dom som blir betrakt

Men vad har han på sig när han springer då, din kompis, Anders?
Och tycker han, och du, att det är okej att jag springer med blottad mage och rygg?

Jag tycker det är helt OK oavsett BMI.

Ser jag en kurvig kvinna (eller välväxt man) som springer väldigt lättklädd tänker jag inget speciellt om det. Eftersom jag kallt räknar med att ingen lägger sig i att jag springer i korta tights och sport-bh så fo

Bär vilka kläder du vill Lena!

Min sambo/barn skämighet som gäller för mig.

Män/pojkar har alltid kört fotboll/innebandy mm enligt tröjor VS bar överkropp. Ingen BMI-gräns där.

Så länge kläderna är rätt storlek, så kör på. Folk kommer alltid att ha åsikter, när dom fikar i soffan.

T