Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag trodde inte att jag hade någon gräns för vad folk får ha på sig var, men jag måste erkänna att jag blev bra jädra paff när en av långtradarchaufförerna dök upp i mottagningsluckan på jobbet igår i ett par shorts långt ner på höftbenet och flip-flops o

@ Lena MJ: Han döljer sig i plufsiga kläder och blir varm som en skorsten. Vilket försämrar prestationen än mer, sänker självkänslan osv.

Min åsikt ovan gäller när man är ute och tränar. Slipper helst alltför naket på restauranger tex. Oavsett vikt.

För många år sedan var det en tjej som tränade topless i en mindre mellansvensk stad. Flera bilar krockade med lyktstolpar etc - lagens långa

Lena ! Bry dig inte om vad andra tycker....träna för din egen skull o ha de träningskläder som du vill!Oavsett bmi ! Jag har slutat bry mig om vad andra tycker,jag tränar för att må bra inte för att visa upp mina kläder för andra!
Kämpa på!!

Martin & Erik: Det var faktiskt 2 killar på Vansbrosimmet som hade sånadär gulgröna mankinis... jag höll på att dö! 😀

tycker folk får springa i vad dom vill.
själv är jag för blyg för att springa i bara sportBH och shorts trots mitt BMI.
det känns bara för oklätt, däremot ute i obygden kanske det skulle funka.
så varma dagar är jag faktiskt lite avis...

Om jag bara ser att nån springer så gör min klädtoleransmätare fullt utslag. Jag blir glad 🙂

Löptränar aldrig utan linne. Inom sinom tid kanske.. dvs när sexpacket kommer fram (H)
Men det beror främst på att jag inte vill ha någon form av uppmärksamhet när jag springer. Har inga problem med att andra tar av sig.

Jag är ju också rätt överviktigt, mage som skumpar runt lite när jag springer osv även om det går åt rätt håll. Jag har svårt att ta av mig in på bara överkroppen även om det vore skönt i värmen men det har med min egen kroppsuppfattning att göra, inte at

@Kristina

Trodde att det var en skröna.
Som tre bilförare som krockade och stämde en kvinna som var för lättklädd. Och vann. Givetvis i USA.