Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 12:09Självklart gäller det killar också Kjell. Men generellt gäller nog att killar får vara bra mycket tjockare än en tjej innan någon reagerar. Du vet på killar är det bara pondus, OBS! Absolut inte min åsikt
Självklart gäller det killar också Kjell. Men generellt gäller nog att killar får vara bra mycket tjockare än en tjej innan någon reagerar. Du vet på killar är det bara pondus, OBS! Absolut inte min åsikt
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 21:27Nu har inte jag varit ute och sprungit på ett tag men när jag tänker efter så är jag mer orolig över vad folk ska tycka om min prestation än om hur jag ser ut.
Tankarna i min hjärna under träningen: Flåsar jag för högt? Springer jag för långsamt? Lyfter
Nu har inte jag varit ute och sprungit på ett tag men när jag tänker efter så är jag mer orolig över vad folk ska tycka om min prestation än om hur jag ser ut.
Tankarna i min hjärna under träningen: Flåsar jag för högt? Springer jag för långsamt? Lyfter
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 21:32Häromdagen såg jag en man i överkant av normalvikt som var ute och sprang i värmen.
Han hade hissat upp sitt linne. Upp över bröstvårtorna....
Det var inte okej. Jag har inget emot hud, men är man karl så är det nog antingen eller som gäller, enligt mig.
Häromdagen såg jag en man i överkant av normalvikt som var ute och sprang i värmen.
Han hade hissat upp sitt linne. Upp över bröstvårtorna....
Det var inte okej. Jag har inget emot hud, men är man karl så är det nog antingen eller som gäller, enligt mig.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 21:58Han hade nog fått skavsår på bröstvårtorna. Händer mig med på längre pass också, om jag inte tejpar dem. Senaste jag glömde det så blev det blodspår på tröjan...
Nöden har ingen stilpolis!
Han hade nog fått skavsår på bröstvårtorna. Händer mig med på längre pass också, om jag inte tejpar dem. Senaste jag glömde det så blev det blodspår på tröjan...
Nöden har ingen stilpolis!
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 22:26Kanske ville få lite solbränna på magen..??????
Kanske ville få lite solbränna på magen..??????
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 23:51jag tycker att det är lite för bra på andra hållet med...
ett par stycken, flest tjejer på gymmet har drabbats av sommaranorexi...
de har deffat bort så mycket att de ser sjuk tunna ut, lägerfångaringet kul att möta dem på gymmet lika lite som att träf
jag tycker att det är lite för bra på andra hållet med...
ett par stycken, flest tjejer på gymmet har drabbats av sommaranorexi...
de har deffat bort så mycket att de ser sjuk tunna ut, lägerfångar
inget kul att möta dem på gymmet lika lite som att träf
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 09:36Usch vad jag tycker det är sorgligt att man inte ska få ha på sig vad man vill egentligen. Visst "får" man ha på sig vad man vill - så länge det inte finns någon form av kränkande propaganda eller liknande på plaggen, men just det här att man ska behöva f
Usch vad jag tycker det är sorgligt att man inte ska få ha på sig vad man vill egentligen. Visst "får" man ha på sig vad man vill - så länge det inte finns någon form av kränkande propaganda eller liknande på plaggen, men just det här att man ska behöva f
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 20:42Väldigt intressant diskussion!
Nuförtiden känns världen och kroppsidealen galnare än någonsin! Modeller svälter sig tills de dör och småtjejer (oftast är det ju tjejer även om killarna börjar komma ikapp) slutar äta. Gamla skönhetsdrottningar som t.ex. M
Väldigt intressant diskussion!
Nuförtiden känns världen och kroppsidealen galnare än någonsin! Modeller svälter sig tills de dör och småtjejer (oftast är det ju tjejer även om killarna börjar komma ikapp) slutar äta. Gamla skönhetsdrottningar som t.ex. M
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 20:28Måste säga att detta är en underhållande och intressant diskussion. Egentligen är det lite tragiskt att det ena ska behöva diskuteras, eller hur?
Någon skrev att det viktigaste är ju att man kommer ut och tränar oavsett om man är smal/tjock eller vad man
Måste säga att detta är en underhållande och intressant diskussion. Egentligen är det lite tragiskt att det ena ska behöva diskuteras, eller hur?
Någon skrev att det viktigaste är ju att man kommer ut och tränar oavsett om man är smal/tjock eller vad man