Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Självklart gäller det killar också Kjell. Men generellt gäller nog att killar får vara bra mycket tjockare än en tjej innan någon reagerar. Du vet på killar är det bara pondus, OBS! Absolut inte min åsikt

Nu har inte jag varit ute och sprungit på ett tag men när jag tänker efter så är jag mer orolig över vad folk ska tycka om min prestation än om hur jag ser ut.
Tankarna i min hjärna under träningen: Flåsar jag för högt? Springer jag för långsamt? Lyfter

Häromdagen såg jag en man i överkant av normalvikt som var ute och sprang i värmen.
Han hade hissat upp sitt linne. Upp över bröstvårtorna....
Det var inte okej. Jag har inget emot hud, men är man karl så är det nog antingen eller som gäller, enligt mig.

Han hade nog fått skavsår på bröstvårtorna. Händer mig med på längre pass också, om jag inte tejpar dem. Senaste jag glömde det så blev det blodspår på tröjan...

Nöden har ingen stilpolis!

Kanske ville få lite solbränna på magen..??????

jag tycker att det är lite för bra på andra hållet med...

ett par stycken, flest tjejer på gymmet har drabbats av sommaranorexi...
de har deffat bort så mycket att de ser sjuk tunna ut, lägerfångar

inget kul att möta dem på gymmet lika lite som att träf

Usch vad jag tycker det är sorgligt att man inte ska få ha på sig vad man vill egentligen. Visst "får" man ha på sig vad man vill - så länge det inte finns någon form av kränkande propaganda eller liknande på plaggen, men just det här att man ska behöva f

Väldigt intressant diskussion!

Nuförtiden känns världen och kroppsidealen galnare än någonsin! Modeller svälter sig tills de dör och småtjejer (oftast är det ju tjejer även om killarna börjar komma ikapp) slutar äta. Gamla skönhetsdrottningar som t.ex. M

Måste säga att detta är en underhållande och intressant diskussion. Egentligen är det lite tragiskt att det ena ska behöva diskuteras, eller hur?
Någon skrev att det viktigaste är ju att man kommer ut och tränar oavsett om man är smal/tjock eller vad man