Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Något jag däremot verkligen stör mig på - det är påpälsade löpare i varmt klimat! Detta oavsett vikt. Ursäkta, men vilket jävla pucko tar på sig vindoverall när det är över 20 grader varmt ute?

Exakt, Zandra! Jag blir orimligt störd av människor som har för varma kläder på sig när de springer eller åker skidor. Jag vet inte varför jag blir så provocerad för jag har ju inte med saken att göra, men provocerad blir jag.

Jag åkte Tjejvasan för någ

Se där - ni stör er på vad folk har på sig. 😉

Lingling: Tjockisar som jag kör gärna svarta kläder eftersom de döljer lite bättre än andra färger hur man egentligen ser ut och eftersom jag inte spenderar mycket pengar på saker och ting blir det ofta funktionskläder från t.ex. Jula eller liknande. De h

Och se - där har vi ju hela min frågeställning som i ett nötskal:
vad får och får inte tjockisar ha på sig?

Varför väljer tjockisar svarta kläder, och heltäckande, och löst sittande kläder?

Inte är det för att de tycker det är snyggast, bekvämast och va

Ny fråga till Zandra och Ingmari:
Hur mager får man vara (för att vara snygg påklädd)?
😉

Men den som är överviktig syns ju inte mindre i svarta stora kläder, särskilt inte på sommaren då "alla andra" har kläder i ljusa, färgglada färger?

Kanske bara är jag, men jag blir GLAD när jag ser en överviktig människa klädd i glada färger och i rätt

Det är nog jobbigt för alla oavsett storlek att klä av sig nakna. Det är ju en väldigt utsatt position, oavsett form o figur.

Vet inte riktigt vad det är du vill höra. Din fråga är alltså om det är okej att vara lättklädd i löparspåret fast man är fet. Jag tror att 98 % skriver under på att det är ok, men det känns som att du inte nöjer dig med det utan också vill höra att det ä

Fråga till Anders: Tror du på fullaste allvar att du kan kamoflera din kropp i olika kläder (som du dessutom inte verkar trivas i)? Nej det syns igenom oavsett om du är kort, tjock, lång, smal, mittemellan, tvärtom eller hur du än ser ut.

Det som är vikt