Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 13:07Stilråd:
Överviktiga ser inte nödvändigtvis smala ut i svart. Risken är att de bara ser ännu större ut. Svart är inte en färg som är snäll mot alla ansikten, inte heller överviktigas (eller magras);
Färger som är smickrande för ansiktet bäres med fördel
Stilråd:
Överviktiga ser inte nödvändigtvis smala ut i svart. Risken är att de bara ser ännu större ut. Svart är inte en färg som är snäll mot alla ansikten, inte heller överviktigas (eller magras);
Färger som är smickrande för ansiktet bäres med fördel
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 13:18Anders L: Nejdå inte kamouflera på det sättet men empiriskt så är det så att man får färre nedlåtande kommentarer om man klär sig loose-fit och mörkt när man är tjock än om man försöker klä sig mer moderiktigt.
Många verkar dessutom tro att de hjälper tj
Anders L: Nejdå inte kamouflera på det sättet men empiriskt så är det så att man får färre nedlåtande kommentarer om man klär sig loose-fit och mörkt när man är tjock än om man försöker klä sig mer moderiktigt.
Många verkar dessutom tro att de hjälper tj
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 14:04Varnar direkt för ett långt inlägg!
Vi människor är ju så trångsynta att vi måste dela in människor i fack.
Unga-gamla, snygga-fula, smala-tjocka, svenskar-utlänningar, välbetalt statusjobb-lågbetalt jobb-arbetslös etc.
Från barnsben lär vi oss skillnad
Varnar direkt för ett långt inlägg!
Vi människor är ju så trångsynta att vi måste dela in människor i fack.
Unga-gamla, snygga-fula, smala-tjocka, svenskar-utlänningar, välbetalt statusjobb-lågbetalt jobb-arbetslös etc.
Från barnsben lär vi oss skillnad
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 14:28Har inga bra svar men konstaterar att även jag föredrar kläder som inte sitter åt (och då är jag ändå alldeles väldigt normalviktig). Svart eller vitt är däremot något som (jag tycker att) de allra flesta borde undvika att bära nära ansiktet, väldigt oklä
Har inga bra svar men konstaterar att även jag föredrar kläder som inte sitter åt (och då är jag ändå alldeles väldigt normalviktig). Svart eller vitt är däremot något som (jag tycker att) de allra flesta borde undvika att bära nära ansiktet, väldigt oklä
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 14:48Det är ju två helt olika frgeställningar här:
1 får man klä sig hur man vill när man tränar?
2. Tycker jag att det är snyggt?
Svar på fråga 1 är nästan alltid ja. Naket bör väl undvikas.
Svar på fråga 2 varierar men der ju bara mitt pro blem vad jag t
Det är ju två helt olika frgeställningar här:
1 får man klä sig hur man vill när man tränar?
2. Tycker jag att det är snyggt?
Svar på fråga 1 är nästan alltid ja. Naket bör väl undvikas.
Svar på fråga 2 varierar men der ju bara mitt pro blem vad jag t
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 13:59När jag ser en överviktig/tjock tjej springa är det sista jag tänker på vad hon har för kläder på sig.
När jag ser en överviktig/tjock tjej springa är det sista jag tänker på vad hon har för kläder på sig.
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 20:47Å för mig gäller det oxo killar Regina...!
Å för mig gäller det oxo killar Regina...!
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 22:25Valter - jag tycker ditt inlägg ovan var mycket bra!
Vill gärna säga det, så här "offentligt", eftersom jag tog mig friheten att citera dig i en raljerande ton i ett blogginlägg på min sida. Men jag vill alltså att du och alla andra ska veta att jag inte
Valter - jag tycker ditt inlägg ovan var mycket bra!
Vill gärna säga det, så här "offentligt", eftersom jag tog mig friheten att citera dig i en raljerande ton i ett blogginlägg på min sida. Men jag vill alltså att du och alla andra ska veta att jag inte
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 07:54Detta kräver lite "översättning".
Rune Larsson - Nordens bäste ultralöpare hittills - fick en gång frågan hur det kändes att vara onormal.
Hans svar: " Det är inte jag som är onormal, det är alla andra. "
Rune anses väl av de flesta "normala" som onorma
Detta kräver lite "översättning".
Rune Larsson - Nordens bäste ultralöpare hittills - fick en gång frågan hur det kändes att vara onormal.
Hans svar: " Det är inte jag som är onormal, det är alla andra. "
Rune anses väl av de flesta "normala" som onorma
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 08:41Bättre en tjockis i löparspåret än en tjockis på sofflocket 😀
Skämt åsido, ser man någon lite "fluffigare" ute i löpspåret tänker jag bara att det är toppen att han/hon är ute och jobbar på sin hälsa, oavsett outfit
Bättre en tjockis i löparspåret än en tjockis på sofflocket 😀
Skämt åsido, ser man någon lite "fluffigare" ute i löpspåret tänker jag bara att det är toppen att han/hon är ute och jobbar på sin hälsa, oavsett outfit