Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 23:12@ Ulf Luvö
hahaha, jag tror jag dör 🙂 riktigt underhållande läsning (H)
@ Ulf Luvö
hahaha, jag tror jag dör 🙂 riktigt underhållande läsning (H)
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 00:38Jag är aldrig så snygg som när jag tränar !
Det är mycket roligare att köpa träningskläder än "finkläder" och av den anledningen har jag träningskläder för alla väder men finkläder kan det blir värre med...
Som "tjockis" och någon som svettas vansinnigt
Jag är aldrig så snygg som när jag tränar !
Det är mycket roligare att köpa träningskläder än "finkläder" och av den anledningen har jag träningskläder för alla väder men finkläder kan det blir värre med...
Som "tjockis" och någon som svettas vansinnigt
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 09:42De där hot gear-plaggen lät ju kanon Thomas.
Men. Nej. De tillverkas inte i min storlek. Så du får ändra din text till "de som svettas mycket" och ta bort "tjockisar".
De där hot gear-plaggen lät ju kanon Thomas.
Men. Nej. De tillverkas inte i min storlek. Så du får ändra din text till "de som svettas mycket" och ta bort "tjockisar".
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 10:05Tycker också det känns ibland som det är nån modeshow man deltar i, och jag som kör i urtvättade tights, nåt slitet linne och antingen t-shirt eller ett luftigt linne ovanpå, passar då rakt inte in bland dom andra tjejerna ute i spåren (tacka vet jag skog
Tycker också det känns ibland som det är nån modeshow man deltar i, och jag som kör i urtvättade tights, nåt slitet linne och antingen t-shirt eller ett luftigt linne ovanpå, passar då rakt inte in bland dom andra tjejerna ute i spåren (tacka vet jag skog
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 10:10Så du är inte som bloggjoggerskorna som gärna tar kort på sig själva i sin nya "outfit"? 😉
Så du är inte som bloggjoggerskorna som gärna tar kort på sig själva i sin nya "outfit"? 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 10:17Nej, inte direkt då... Jag passar bättre in på en reklambild för myrorna, men jag trivs rätt bra ändå 😀
Nej, inte direkt då... Jag passar bättre in på en reklambild för myrorna, men jag trivs rätt bra ändå 😀
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 10:17Jag tror nog att dom finns i din storlek:
http://www.underarmour.com/shop/us/en/womens/apparel/performance-collections/top-rated/pid1201259-Women-s-HeatGear-Shortsleeve-T/1201259-400
Dom ska sitta jättetight för att fungera bra.
Ursäkta om jag använde
Jag tror nog att dom finns i din storlek:
Dom ska sitta jättetight för att fungera bra.
Ursäkta om jag använde
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 12:19Allvarligt? vem är så dum att man köper en svart funktionströja? Ett svart linne rentav? Jag har EN svart funktionströja, och den är långärmad och används inte så här års (liksom diverse underställ)
😉
Men jag tycker också det är väldigt många S kvar på s
Allvarligt? vem är så dum att man köper en svart funktionströja? Ett svart linne rentav? Jag har EN svart funktionströja, och den är långärmad och används inte så här års (liksom diverse underställ)
😉
Men jag tycker också det är väldigt många S kvar på s
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 17:45Tack för ett fint å framför allt tänkvärt inlägg....har många liknande erfarenheter som du beskriver...BRA.!
Tack för ett fint å framför allt tänkvärt inlägg....har många liknande erfarenheter som du beskriver...BRA.!
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 18:25Inom klättring brukar man säga att det är ok att klättra i bar överkropp om man klättrar minst 7a (svårighetsgrad). Det borde motsvara typ sub 4 min/km för löpare. Ska vi ta och införa det på en gång så slipper vi framtida diskussioner om ämnet? 😉
Ärlig
Inom klättring brukar man säga att det är ok att klättra i bar överkropp om man klättrar minst 7a (svårighetsgrad). Det borde motsvara typ sub 4 min/km för löpare. Ska vi ta och införa det på en gång så slipper vi framtida diskussioner om ämnet? 😉
Ärlig