Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

@ Ulf Luvö

hahaha, jag tror jag dör 🙂 riktigt underhållande läsning (H)

Jag är aldrig så snygg som när jag tränar !

Det är mycket roligare att köpa träningskläder än "finkläder" och av den anledningen har jag träningskläder för alla väder men finkläder kan det blir värre med...

Som "tjockis" och någon som svettas vansinnigt

De där hot gear-plaggen lät ju kanon Thomas.
Men. Nej. De tillverkas inte i min storlek. Så du får ändra din text till "de som svettas mycket" och ta bort "tjockisar".

Tycker också det känns ibland som det är nån modeshow man deltar i, och jag som kör i urtvättade tights, nåt slitet linne och antingen t-shirt eller ett luftigt linne ovanpå, passar då rakt inte in bland dom andra tjejerna ute i spåren (tacka vet jag skog

Så du är inte som bloggjoggerskorna som gärna tar kort på sig själva i sin nya "outfit"? 😉

Nej, inte direkt då... Jag passar bättre in på en reklambild för myrorna, men jag trivs rätt bra ändå 😀

Jag tror nog att dom finns i din storlek:

http://www.underarmour.com/shop/us/en/womens/apparel/performance-collections/top-rated/pid1201259-Women-s-HeatGear-Shortsleeve-T/1201259-400

Dom ska sitta jättetight för att fungera bra.

Ursäkta om jag använde

Allvarligt? vem är så dum att man köper en svart funktionströja? Ett svart linne rentav? Jag har EN svart funktionströja, och den är långärmad och används inte så här års (liksom diverse underställ)
😉
Men jag tycker också det är väldigt många S kvar på s

Tack för ett fint å framför allt tänkvärt inlägg....har många liknande erfarenheter som du beskriver...BRA.!

Inom klättring brukar man säga att det är ok att klättra i bar överkropp om man klättrar minst 7a (svårighetsgrad). Det borde motsvara typ sub 4 min/km för löpare. Ska vi ta och införa det på en gång så slipper vi framtida diskussioner om ämnet? 😉

Ärlig