Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fast jag älskar att se motionärer springa också, det är härligt att se att folk tränar, oavsett ambitionsnivå!

Ja jag skrev ju det. 🙂 men inte fasiken är det snygg jag har ambitionen att vara då. Hellre snabb. 🙂

Jag springer i svarta träningsbyxor ett svart linne och ett par träningskor
Jag är mullig och har allt mitt på magen . Så jag skulle inte trivas att springa i andra kläder.Vill att det ska dölja min stora mage

Alltså. Nu har jag inte sett någon riktigt ful löpare på länge. Jag har ingen minnesbild av någon heller. Men jag tror att de finns.

Jag lovar och svär att om det skulle klunsa förbi någon som på ett eller annat vis såg mindre bildskön ut, med vällande

Jag tycker det är skönt med kläder på mig när jag tränar som kan transportera bort svetten. Känns skönare med ett blött linne än svetten som rinner.

Gällande mängden kläder andra har på sig när de springer så bryr jag mig inte direkt. Men om jag är på så

Jag har kämpat med vikten några år och haft kärlekshandtag och för mycket av det goda helt enkelt. Jag trivdes då inte själv med att springa med tights om jag inte hade en längre tröja. För att kunna slappna av när jag bara ville ha en träningsbh på överk

Kom på värsta idén, Löparkilt... någon som sett något liknande?

Guu va skönt det vore, känns helt osannolikt att ingen kommit på idén före mig...

vill ha!

Kilttyget kanske är en aning varmt? 😀

Men luftigt underifrån (H)

Joo kanske lite onödigt att linda tolv meter ylle runt höften, men någonting måste finnas...

JO!