Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Så är det Christer!
Idag mötte jag bara vackra människor på min runda. Inte så många, kanske sju åtta stycken men flera av de mötte jag två, tre gånger och vi var alla lika vackra vartenda varv. Man springer snyggare och bättre med ett leende på läpparna

tycker att om man känner att man kan springa/cykla/träna med bar överkropp så är det bara att göra det...

Folk är oftast fullt upptagna med att oroa sig för vad folk skall tycka om dom så dom hinner inte tänka på vad andra (inte) har på sig

Och det f

Jag är helt övertygad om att du är hur vacker som helst och tycker inte du ska tänka en sekund över hur andra uppfattar dig när du springer. Det har dom inte ett dyft med att göra!
Var glad över din kropp och allt du kan göra med den! 🙂

>Och det finns ändå inget snyggare än bra självförtroende...

Najs! Den spar vi

Peter: (t+)

Men vad är det för fråga egentligen, hur tjock man får vara för att springa utan tröja?! Det är ju absolut BARA upp till dig själv och någon annan ska inte bestämma det åt dig utan du ska självklart bara strunta i vad någon annan skulle tycka för negativt

Ska man välja en sport där man är snygg medan man utövar den är väl löpning inte idealsporten snor, svett etc, etc. I alla fall inte enl gängse normer för skönhet. Jag tycker det är fint. 🙂

Löpning är otroligt vackert tycker jag! Det är ren njuuuutning att se dom bästa springa^^

Dom bästa ja. 😀 du har inte sett mig, en vanllig sketen motionär, springa intervaller! 😀

Dom bästa ja. 😀 du har inte sett mig, en vanllig sketen motionär, springa intervaller! 😀