Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Den stora skillnaden ligger varken mellan de som springer snabbt och de som springer långsamt, eller de som tränar moderiktigt och de som tränar i något annat - den stora skillnaden ligger mellan de som faktiskt tränar och de som inte gör det.
Låt var och

Det var vackert och klokt skrivet Erica!

Erica (t+)

Asså.... i vårt klimat; hur många dagar om året är det tillräckligt varmt för att gå (springa) med bar hud?
Så, oavsett kroppskonstitution: Av med kläderna och njuuuuut 🙂

/LL

Lena: Om du vill hålla dig sval är det rekomenderat att behålla kläderna på. Se och lär hur de gör i mellanösten, knappast att de går halvnakna nix det har en ljusa tunna kläder.

Om vi skippar den etiska aspekten så är naken hud att föredra för kroppens avkylning vid fysisk aktivitet. Det är optimalt för kombinationen svettning + avdunstning. Jag gjorde en djupdykning i ämnet för ett tag sedan och bloggade om det här: http://lustl

Man blir aldrig nöjd. Om man inte passar in i mediamallen så tror man att folk glor och dömer en för att man inte är snygg. Om man är mediasnygg så tror man att folk glor och dömer en för att de tycker att man skrytsamt visar upp sig.

Skit samma. Är det

(hv)Om man springer fort och skrattar mycket märks det inte att man är ful 😀

Okidoki....jag ska försöka springa fortare då..!? Skrattar gör jag ju ändå liksom alltid..!?

Är man glad så ÄR man inte ful!