Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"För många år sedan var det en tjej som tränade topless i en mindre mellansvensk stad. Flera bilar krockade med lyktstolpar etc - lagens långa arm fick rycka ut..... "

Säger ju en del om bilförarna! Eller möjligtvis lyktstolparnas placering.

😉

Erik: Nej, hon hette Lena - det var ingen skröna.

Sylvia: Jag hade faktiskt också blåstirrat om någon kom springande mitt i stan med tuttarna helt bara.

Det beror lite på, jag menar om jag mötte en kvinna i spåret i dag som joggade toppless skulle nog jag också ha svårt att inte titta på behagen. Men egentligen tycker jag nakenhet är väldigt naturligt och att vi är inne i en lite extra pryd tid just nu. G

"Beauty is in the eye of the beholder", som en läkare en gång sade till mig i ett sammanhang jag inte tänker nämna här...

Men ärligt, naken överkropp men med pulsband? Huvvaligen... 🙂

Men ärligt, jag tycker att det är lika beklämmande/sorgligt/trist att se en väldigt fet kropp som en väldigt mager kropp. Oavsett hur mycket kläder som döljer eller framhäver. Tyck vad ni vill om det.

Men ärligt, ett mitokondriemonster med högt testvärde

dúbbel

För min del får du springa i vad du vill, men om du ser snygg ut i det du har på dig är väl mer tveksamt om du nu (liksom jag) har sparat några tusen kilokalorier för mycket runt midjan.

Själv oroar jag mig (nja, jag ligger kanske inte sömnlös direkt) f

Någon har sagt att spandex är ett privilegium och inte en rättighet. Därför krävs det lite mer om man är tjock och vill träna i sjyssta träningskläder - för de visar allt. Jag tycker inte att det är lika snyggt att vara tjock som att vara smal, men jag ha

Sådärja. Nu har äntligen de politiska korrekheterna och de mogna och vidsynta inläggen fått sällskap av lite mer åsikter 🙂

Jag vänder mig emot att de presumeras att alla som är tjocka och springer (hurra för dem, liksom, heja heja!) ska/kommer att bli