Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Helt värt ett försök, det får bli nål och tråd och rutigt funktionsmaterialstyg då

Regina skrev; (...)en träningskjol med inner shorts i luftigt material (....)

Var hittade du den? Låter trevlig!

Mycket underhållande inlägg 🙂
Jag tycker som de flesta andra:
Ha på dig vad tusan du vill när du springer. Vem ser bra ut i löpspåret, oavsett vikt/valkar eller inte?????
Kanske att jag skulle tänka mig för om jag sprang i bostadområde/på stan där andra

Håller med om att det inte har någon betydelse hur man ser ut. Jag tillhör sorten som blir så röd i ansiktet, så folk jag möter undrar hur jag mår och är beredd med första hjälpen.

Träningskjolen jag har köpte jag på Puma outlet i Barkaby. Den är svart m

Varför, apropå att det inte skulle finnas träningskläder i stora storlekar (och det här kanske egentligen är en helt annan tråd) har alla tjejer (och ja, nu kanske jag generaliserar något...) en idé om att man måste ha speciella träningskläder på sig när

Jag håller naturligtvis med dig till viss del Stormagen....men nu är det så att jag har en hustru samt en tjej som är yngst i en trebarnaskara....båda bruttorna gillar kläder och har smak samt personlighet i det dom sätter på sig vardag som till fest. Nat

Jag förstår vad du syftar på. För min del är det främst av två anledning. Den första är att jag inte har några gamla t-shirts som lämpar sig att träna i. Den andra är att jag gillar träningskläder i funktionsmaterial, tycker det är skönare att träna i. Kä

Bomull är ett underskattat material i träningssammanhang. Speciellt när det är så här varmt så behåller bomullen fukten mycket längre än polyester (= det som tillverkarna kallar för funktionsmaterial).

Bomull kyler därför mycket längre. Givetvis bör man

Mikael: Det där har jag lagt märke till också. I solgasset blir mina svarta eller mörka funktionströjor olidliga och transporterar värme dåligt. T-shirt i bomull blir våt och klibbig av svetten men kyler bättre.

Om ingen ser mig kan jag rulla upp den och

Anders: Ja precis min erfarenhet också. Svarta funktröjor blir som bakplåtar i en varmluftsugn i den här värmen vi haft de senaste veckorna.