Quote from Guest on 2 April 2013, 17:18Förra året runt jul sådär nosade jag på den berömda väggen. Trots det funkade det att träna lite. Började med att streaka 1 km varje dag och ökade på så sakteliga. Mitt i sommaren sprang jag mitt första millopp. 72 minuter tog det så där har ni tempot. Fi
Förra året runt jul sådär nosade jag på den berömda väggen. Trots det funkade det att träna lite. Började med att streaka 1 km varje dag och ökade på så sakteliga. Mitt i sommaren sprang jag mitt första millopp. 72 minuter tog det så där har ni tempot. Fi
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 17:28Streaka inte, jag höll på att bränna ut mig i november när jag tränade varje dag. Min kropp mår bäst när jag har en vilodag mellan varje pass, eller iallafall 36 timmar.
Streaka inte, jag höll på att bränna ut mig i november när jag tränade varje dag. Min kropp mår bäst när jag har en vilodag mellan varje pass, eller iallafall 36 timmar.
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 17:42Tar det så pass även om man bara springer just 1 km tror du? Det gick ju inte direkt fort heller..
Tar det så pass även om man bara springer just 1 km tror du? Det gick ju inte direkt fort heller..
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 18:00Jag vill inte på nåt sätt verka uppnosig, men Niklas har ju en poäng. Det verkar ju inte ha funkat. 😉
Ta det lugnt. Se till att vila (minst) varannan dag så att du kan tillgodogöra dig din träning. Det är många som talar varmt för Couch25K-programmet. D
Jag vill inte på nåt sätt verka uppnosig, men Niklas har ju en poäng. Det verkar ju inte ha funkat. 😉
Ta det lugnt. Se till att vila (minst) varannan dag så att du kan tillgodogöra dig din träning. Det är många som talar varmt för Couch25K-programmet. D
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 18:22Mikael: ingen fara! Jag har inte tänkt att träningen var det stora problemet utan att det var jobbet. Nu har jag fått ordning på jobbet så nu skulle jag vilja få ordning på kroppen oxå. Men det kanske var fel träning oxå. Tack för tipset med C25k ska kika
Mikael: ingen fara! Jag har inte tänkt att träningen var det stora problemet utan att det var jobbet. Nu har jag fått ordning på jobbet så nu skulle jag vilja få ordning på kroppen oxå. Men det kanske var fel träning oxå. Tack för tipset med C25k ska kika
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 18:26Med största sannolikhet var det en kombination av jobb, träning och allt annat. Det där går inte alltid att separera. Styr det du kan styra!
Med största sannolikhet var det en kombination av jobb, träning och allt annat. Det där går inte alltid att separera. Styr det du kan styra!
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 18:31Låter vettigt, tid med fast svårare då jag gillar rundor, men kanske smart att tänka helt annorlunda.
Låter vettigt, tid med fast svårare då jag gillar rundor, men kanske smart att tänka helt annorlunda.
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 18:49Jag har ingen aning om hur din livssituation är eller hur du tränar men att enbart springa 1km är inte utvecklande, alls. Om det är så pass jobbigt tror jag längre PowerWalks är ett mycket bättre alternativ. Framförallt nu i den fina kvällssolen. Efter en
Jag har ingen aning om hur din livssituation är eller hur du tränar men att enbart springa 1km är inte utvecklande, alls. Om det är så pass jobbigt tror jag längre PowerWalks är ett mycket bättre alternativ. Framförallt nu i den fina kvällssolen. Efter en
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 18:53Att låsa fast sig vid ett program i allmänhet, och streakning i synnerhet, kan vara väldigt stressande i ett redan stressat liv.... Oavsett hur ansträngande det är.
Jag aktar mig noga för att låsa fast mig vid strikta scheman. Känner att jag inte mår bra
Att låsa fast sig vid ett program i allmänhet, och streakning i synnerhet, kan vara väldigt stressande i ett redan stressat liv.... Oavsett hur ansträngande det är.
Jag aktar mig noga för att låsa fast mig vid strikta scheman. Känner att jag inte mår bra
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 19:28Jag var nog lite otydlig. I början av 2012 streakade jag och till en början 1 km/dag. Då var det väldigt utvecklande ett tag iaf. Nu när jag prövat vid enstaka tillfällen sen september har det varit nån kilometer eller tre vid enstaka tillfälle innan jag
Jag var nog lite otydlig. I början av 2012 streakade jag och till en början 1 km/dag. Då var det väldigt utvecklande ett tag iaf. Nu när jag prövat vid enstaka tillfällen sen september har det varit nån kilometer eller tre vid enstaka tillfälle innan jag