Quote from ellen olsson on 31 October 2006, 20:26Hela artikeln är ju i princip en "slutsats" när den är så kort. För bästa "övervintring" så behövs i princip samma typ av träning som under barmarkssäsongen. Det normala är förstås att man snarast kör en större andel distans under vinterhalvåret och därfö
Hela artikeln är ju i princip en "slutsats" när den är så kort. För bästa "övervintring" så behövs i princip samma typ av träning som under barmarkssäsongen. Det normala är förstås att man snarast kör en större andel distans under vinterhalvåret och därfö
Quote from Fredrik Närenfors on 31 October 2006, 21:51Jo jag tog fasta på att simmarna max vill gå ned 5% för att inte behöva jobba så hårt för att komma tillbaka.
Jo jag tog fasta på att simmarna max vill gå ned 5% för att inte behöva jobba så hårt för att komma tillbaka.
Quote from Lena O on 31 October 2006, 23:15Jag vill inte gå ner något egentligen ... men jag gillar tanken av en "Off Season" ... Det tilltala mig att tillåta kroppen att gå ner i varv och spendera lite mer tid inomhus på att fixa och vara med familjen .... Det blir en liten Ying / Yang grej av de
Jag vill inte gå ner något egentligen ... men jag gillar tanken av en "Off Season" ... Det tilltala mig att tillåta kroppen att gå ner i varv och spendera lite mer tid inomhus på att fixa och vara med familjen .... Det blir en liten Ying / Yang grej av de