Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 16:12Joakim verkar väldigt sugen på att fuska så hjälp honom nu.... 🙂
Joakim verkar väldigt sugen på att fuska så hjälp honom nu.... 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 16:17Inte en chans (jag är ju kommissarie)
Inte en chans (jag är ju kommissarie)
Quote from ellen olsson on 4 November 2009, 17:11Det är en av de saker som är ganska enkla för en kommissarie att kolla...
Det är en av de saker som är ganska enkla för en kommissarie att kolla...
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 17:12Det och att sadeln ska vara i våg.
Det och att sadeln ska vara i våg.
Quote from Lars Ekegård on 4 November 2009, 19:07Är ju rätt många hjul som är dkända så det känns ju klokast att köpa en uppsättninga av nån av dessa som regel så är ju det även rätt bra och hållbara hjul vilket alltid är en fördel.
Kör du motionslopp, tempo och triathlon så gäller inte hjulreglerna ut
Är ju rätt många hjul som är dkända så det känns ju klokast att köpa en uppsättninga av nån av dessa som regel så är ju det även rätt bra och hållbara hjul vilket alltid är en fördel.
Kör du motionslopp, tempo och triathlon så gäller inte hjulreglerna ut
Quote from ellen olsson on 4 November 2009, 19:09Har du sett många köra med otillåtna hjul på linjelopp?
Har du sett många köra med otillåtna hjul på linjelopp?
Quote from Lars Ekegård on 4 November 2009, 19:10Japp, rätt många.
Japp, rätt många.
Quote from ellen olsson on 4 November 2009, 19:12Det borde du påtalat för den slarvige kommissarien.
Det borde du påtalat för den slarvige kommissarien.
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 11:52Den här fälgen är för hög (30,7 mm) för att klassas som standardhjul och finns inte med på listan över dkända hjul. Och det är ju inget Kalle-Anka märke direk.
http://cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/dt-rr-12-svart.htmlKänns ju helt orimligt att man in
Den här fälgen är för hög (30,7 mm) för att klassas som standardhjul och finns inte med på listan över dkända hjul. Och det är ju inget Kalle-Anka märke direk.
http://cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/dt-rr-12-svart.html
Känns ju helt orimligt att man in
Quote from Berit Bengtson on 5 November 2009, 13:40(Det här borde väl du kunna få svar på av SCF/Ngn kommisarie/Bengt-Erik)
Om jag kommer ihåg rätt skall det inte vara några problem för dig, SCF tillåter hembyggda hjul med likadana fälgar/ekrar som dkända hjul
DT RR 1850-hjul är dkända och har väl likad
(Det här borde väl du kunna få svar på av SCF/Ngn kommisarie/Bengt-Erik)
Om jag kommer ihåg rätt skall det inte vara några problem för dig, SCF tillåter hembyggda hjul med likadana fälgar/ekrar som dkända hjul
DT RR 1850-hjul är dkända och har väl likad