Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 17:58Man har för övrigt gjort om reglerna sen dess. Numera är det inte tillåtet att krypa på löpningen.
Man har för övrigt gjort om reglerna sen dess. Numera är det inte tillåtet att krypa på löpningen.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 09:34note to my self... Need to do a Ironman 🙂
note to my self... Need to do a Ironman 🙂
Quote from Elias Engqvist on 27 May 2009, 10:27note to myself: Maybe another one next year!
note to myself: Maybe another one next year!
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 10:33"Hur känns det att gå in i väggen" ?
JOTACK bara bra 🙂 tackar som frågar 🙂
"Hur känns det att gå in i väggen" ?
JOTACK bara bra 🙂 tackar som frågar 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 11:41För de som snabbt vill gå in i "väggen".
Försök med 400 meter.
Där startar man med max.fart,
därefter skall man öka - påstås det.Mina första 10 el. var det 11 försök
slutade med att jag spydde + svimmade.En sådan "Pink Floyd" har jag aldrig känt i e
För de som snabbt vill gå in i "väggen".
Försök med 400 meter.
Där startar man med max.fart,
därefter skall man öka - påstås det.
Mina första 10 el. var det 11 försök
slutade med att jag spydde + svimmade.
En sådan "Pink Floyd" har jag aldrig känt i e
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 11:44christer... bara Maybe!?
christer... bara Maybe!?
Quote from Elias Engqvist on 27 May 2009, 12:18Mja, det måste förankras i hemmet också - men jag börjar känna att det är dags!
Mja, det måste förankras i hemmet också - men jag börjar känna att det är dags!
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 13:33Christer: Jag tolkade som om du hade gjort en... stämmer det?
Christer: Jag tolkade som om du hade gjort en... stämmer det?
Quote from Elias Engqvist on 27 May 2009, 14:43Mm 2007
Mm 2007
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 15:03Springa in i väggen har fått en ny betydelse! Det är bara att ge sig ut på en löptur som går över Älvsborgsbron, Göteborg. Där har ni er vägg! Det blåste som tusan idag när jag sprang över både den bron och Götaälvsbron, SMHI varning klass 1. Det var som
Springa in i väggen har fått en ny betydelse! Det är bara att ge sig ut på en löptur som går över Älvsborgsbron, Göteborg. Där har ni er vägg! Det blåste som tusan idag när jag sprang över både den bron och Götaälvsbron, SMHI varning klass 1. Det var som