Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 00:03Jag antar att Malins avatar visar hur hon klättrar över Älvsborgsbron... (t+)
Jag antar att Malins avatar visar hur hon klättrar över Älvsborgsbron... (t+)
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 00:06Jag har inte riktigt förstått de där med broar 😉
Jag har inte riktigt förstått de där med broar 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 09:33Nu förstår jag att du tyckte det var en uppförsbacke. Du klättrade upp från vattnet. Jag som sprang på körbanan märkte inte av någon backe. 😀
Nu förstår jag att du tyckte det var en uppförsbacke. Du klättrade upp från vattnet. Jag som sprang på körbanan märkte inte av någon backe. 😀
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 10:34Men vilken bra träning jag fick, och vilken förbättring av tiden jag kan göra nästa gång!
Men vilken bra träning jag fick, och vilken förbättring av tiden jag kan göra nästa gång!
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 11:03Du behövde ju inte ens länken jag skickade på hur varvet gick..du hittade egna" "vägar 🙂
Du behövde ju inte ens länken jag skickade på hur varvet gick..du hittade egna" "vägar 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 09:04Jag skulle vilja påstå att det finns olika sorters väggar.
Den vanligaste måste ju vara mjölksyraväggen. Man springer för hårt, vanligtvis i en backe och måste sakta av och kanske tom stanna. Detta lär man sig hantera ju mer man tränat och tävlat. Den m
Jag skulle vilja påstå att det finns olika sorters väggar.
Den vanligaste måste ju vara mjölksyraväggen. Man springer för hårt, vanligtvis i en backe och måste sakta av och kanske tom stanna. Detta lär man sig hantera ju mer man tränat och tävlat. Den m
Quote from Jonny Persson on 29 May 2009, 09:20Jag tror inte det är onyttigt att testa på träning under kontrollerade former. Med kontrollerade former menar jag då att syftet är att köra just ett bonkarpass. Jag vet att jag kommer vägga men jag vet inte riktigt när. Det innebär att jag är oerhört vaks
Jag tror inte det är onyttigt att testa på träning under kontrollerade former. Med kontrollerade former menar jag då att syftet är att köra just ett bonkarpass. Jag vet att jag kommer vägga men jag vet inte riktigt när. Det innebär att jag är oerhört vaks
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:05Det räcker att ha ätit lite dåligt eller sovit dåligt och sedan köra ett 4-6 timmarspass på lite för hög effekt.
Då kan det hända att hammaren kommer.I löpning borde det vara "lättare" att känna signalerna eftersom steget borde förändras.
I cykel håller
Det räcker att ha ätit lite dåligt eller sovit dåligt och sedan köra ett 4-6 timmarspass på lite för hög effekt.
Då kan det hända att hammaren kommer.
I löpning borde det vara "lättare" att känna signalerna eftersom steget borde förändras.
I cykel håller
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:58Jag har funderat på varför man mår illa när man blir för trött? På min första halvmara för några veckor sen blev jag verkligen aptrött och mådde illa de sista typ 2 km. 2 min efter att jag gått i mål var det som bortblåst och jag mådde bra igen. Har tidig
Jag har funderat på varför man mår illa när man blir för trött? På min första halvmara för några veckor sen blev jag verkligen aptrött och mådde illa de sista typ 2 km. 2 min efter att jag gått i mål var det som bortblåst och jag mådde bra igen. Har tidig
Quote from Eric Jacobsson on 29 May 2009, 11:39mm det där med illamående är besvärligt! Jag körde ett rätt hårt 2timmars pass igår på gymmet, och pga lustiga omständigheter blev det ett högst varierat pass: jogging, styrka, crosstrainer (typ), armrodd, mer styrka, följt av spinning, step-up, lite pila
mm det där med illamående är besvärligt! Jag körde ett rätt hårt 2timmars pass igår på gymmet, och pga lustiga omständigheter blev det ett högst varierat pass: jogging, styrka, crosstrainer (typ), armrodd, mer styrka, följt av spinning, step-up, lite pila