Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 22:27....jag har missat rubban(igen..?!);););)
....jag har missat rubban(igen..?!);););)
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 19:30Pontus, Jonas, Lingling mfl.
Jag köper det där. Antagligen är man taggad, adrenalinstinn och
åker lite snålskjuts på dom framför... Det gick hur som helst lite
fortare än vad jag bedömde.Lite nedbrytande är det ändå att gå på så pass mycket hårdare
på
Pontus, Jonas, Lingling mfl.
Jag köper det där. Antagligen är man taggad, adrenalinstinn och
åker lite snålskjuts på dom framför... Det gick hur som helst lite
fortare än vad jag bedömde.
Lite nedbrytande är det ändå att gå på så pass mycket hårdare
på
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 19:34Det är väl bättre att överträffa sig själv när det gäller. På tävling.
Det är väl bättre att överträffa sig själv när det gäller. På tävling.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 19:42@ B Hahn: Nej se det inte som knäckande utan som att du omöjligt kan motivera dig lika starkt inför ett vanligt träningspass som inför en tävling med adrenalin och allt annat omkring. Se istället fram emot nästa tävling - Hur mycket kommer du att överträf
@ B Hahn: Nej se det inte som knäckande utan som att du omöjligt kan motivera dig lika starkt inför ett vanligt träningspass som inför en tävling med adrenalin och allt annat omkring. Se istället fram emot nästa tävling - Hur mycket kommer du att överträf
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 16:51Det heter "Rubban" !?...inget annat!!...men kolla in mina fina förslag i det första svaret vet ja..!? Sen efter att ha läst div annat så hajade jag noll etc...(Som vanligt.););)
Det heter "Rubban" !?...inget annat!!...men kolla in mina fina förslag i det första svaret vet ja..!? Sen efter att ha läst div annat så hajade jag noll etc...(Som vanligt.););)