Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 18:43Men den är inte vindtät och det kan vara blåsigt på Östgötaslätten. Jag brukar ha den varianten på sena vår o höstkvällar.
Långa cykelbrallor bör vara utan sämskskinn. De används som överdragsbrallor och inte som enbart cykelbyxa utan alltid med korta c
Men den är inte vindtät och det kan vara blåsigt på Östgötaslätten. Jag brukar ha den varianten på sena vår o höstkvällar.
Långa cykelbrallor bör vara utan sämskskinn. De används som överdragsbrallor och inte som enbart cykelbyxa utan alltid med korta c
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 18:43David, menar du mig? Vaddå TOUR?
David, menar du mig? Vaddå TOUR?
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 18:52Nope, jag menar TOURs egen testpilot
BILD:http://www.foska.com/images/thumbnails/0/450/450/RJ_DUMMY_3S_FR.jpg
Nope, jag menar TOURs egen testpilot
BILD:http://www.foska.com/images/thumbnails/0/450/450/RJ_DUMMY_3S_FR.jpg
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 22:15Jag gillar att ha merinoullställ underst ifall jag är osäker, andas bra, värmer bra även när det är vått och tar inte åt sig lukt som syntetmaterial.
Jag gillar att ha merinoullställ underst ifall jag är osäker, andas bra, värmer bra även när det är vått och tar inte åt sig lukt som syntetmaterial.
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 00:36Jag kör med långärmad löpartröja +cykeltröja + vindtät jacka. Kort bibs med benvärmare och sen neopren skoöverdrag samt långfingervantar. Är det riktigt svinigt sätter jag på mig en vadderad väst också. Men för någon vecka sedan var det riktigt varmt och
Jag kör med långärmad löpartröja +cykeltröja + vindtät jacka. Kort bibs med benvärmare och sen neopren skoöverdrag samt långfingervantar. Är det riktigt svinigt sätter jag på mig en vadderad väst också. Men för någon vecka sedan var det riktigt varmt och
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 08:56Jo skidhandskar har jag, men de är rätt tunna de med ... utom tumvantarna, funderade på att köpa ett par humrar när jag var på mässan i Mora. Nu önskar jag att jag gjort det.
Jag har kört en hel del med merinoundertröja i olika versioner, och kombinatione
Jo skidhandskar har jag, men de är rätt tunna de med ... utom tumvantarna, funderade på att köpa ett par humrar när jag var på mässan i Mora. Nu önskar jag att jag gjort det.
Jag har kört en hel del med merinoundertröja i olika versioner, och kombinatione
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 09:03Jag kör med Enduras brallor. De är figursydda och har inget sämskskinn. Det finns med sämskskinn också men jag gillar inte den varianten.
Handskar kan man inte få för många av. De är precis som skoskydd, en förbrukningsvara
Jag kör med Enduras brallor. De är figursydda och har inget sämskskinn. Det finns med sämskskinn också men jag gillar inte den varianten.
Handskar kan man inte få för många av. De är precis som skoskydd, en förbrukningsvara
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 09:05Obs! Brallorna finns både som Bib och utan hängsle. Bib är att föredra så de sitter på plats och inte kasar ned. Det skyddar också bättre mot kylan.
Obs! Brallorna finns både som Bib och utan hängsle. Bib är att föredra så de sitter på plats och inte kasar ned. Det skyddar också bättre mot kylan.
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 09:30Jo jag har ett par korta med hängslen som är mina nya favoriter ... annars gillar jag mina långa cykelbyxor med stoppning i, de är någon sorts "vinterbyxa" som designers i Baskien ser det ... och alltså rätt lagom så här års, men att ha flera par korta a
Jo jag har ett par korta med hängslen som är mina nya favoriter ... annars gillar jag mina långa cykelbyxor med stoppning i, de är någon sorts "vinterbyxa" som designers i Baskien ser det ... och alltså rätt lagom så här års, men att ha flera par korta a
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 09:38Ta en gammal ylletröja och klipp av ärmändarna som du använder som handledsvärmare. Tvätta varmt och klipp sedan upp hål för tummarna.
Ta en gammal ylletröja och klipp av ärmändarna som du använder som handledsvärmare. Tvätta varmt och klipp sedan upp hål för tummarna.