Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 19:11Äh, funkar bra för mig med korta bibs + lösa ben. Är det kallt (som det var idag i mälardalen iallafall) drar jag på ett par löpartights ovanpå alltihop. Inget knöl i grenen och inga sönderklippta byxor. Skulle lösbenen hasa ned är det fel storlek eller d
Äh, funkar bra för mig med korta bibs + lösa ben. Är det kallt (som det var idag i mälardalen iallafall) drar jag på ett par löpartights ovanpå alltihop. Inget knöl i grenen och inga sönderklippta byxor. Skulle lösbenen hasa ned är det fel storlek eller d
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 20:25Att klä sej för vintercyckling är en konst att lära sej,hjälper inte med talang här inte.Praktik massor av praktik så sitter det där.
Att klä sej för vintercyckling är en konst att lära sej,hjälper inte med talang här inte.Praktik massor av praktik så sitter det där.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 20:44I Velodromen är det hur lätt när som helst. Bib-shorts och tröja.
I Velodromen är det hur lätt när som helst. Bib-shorts och tröja.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 21:32Inte om velodromen är utomhus och det är minusgrader där
Inte om velodromen är utomhus och det är minusgrader där
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 21:38Man klär sig som på jobbet. D.v.s i fler lager.
Vänligen
P.
Man klär sig som på jobbet. D.v.s i fler lager.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 21:45Hur många timmar i veckan kör du i velodromen?
Hur många timmar i veckan kör du i velodromen?
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 22:02Klädval är oberoende antal timmar.
Annars är jag, om du nu vill veta, ny som bancyklist. Hoppas kunna fortsätta köra minst ett planerat 90 eller 120 min-pass i veckan framdeles, mer vid dåligt väder ute. Dissar det mig att ha åsikter?
Klädval är oberoende antal timmar.
Annars är jag, om du nu vill veta, ny som bancyklist. Hoppas kunna fortsätta köra minst ett planerat 90 eller 120 min-pass i veckan framdeles, mer vid dåligt väder ute. Dissar det mig att ha åsikter?
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 07:03Dissar?
Dissar?
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 14:03Fp David: de tightsen jag hade var lagom tjocka. Kommer även ha dem som perfekt underplagg vintertid skidor/skridskor, då det oftast blir FÖR varmt för fortplantningspaketet med alla knöliga lager.
Fp David: de tightsen jag hade var lagom tjocka. Kommer även ha dem som perfekt underplagg vintertid skidor/skridskor, då det oftast blir FÖR varmt för fortplantningspaketet med alla knöliga lager.
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 14:06Det är tur att jag har Bibbrallor oavsett längd. Då slipper jag fundera på vad som är knöligt i skrevet.
Det är tur att jag har Bibbrallor oavsett längd. Då slipper jag fundera på vad som är knöligt i skrevet.