Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 12:14team sky som kanske har de snyggaste kläderna av alla team kör med svarta strumpor, man får ta det som passa med kläderna.
Jag kör också i helsvart med svarta strumpor (med skoöverdrag iofs över delvis vita skor)BILD:http://www.google.se/imgres?imgurl=h
team sky som kanske har de snyggaste kläderna av alla team kör med svarta strumpor, man får ta det som passa med kläderna.
Jag kör också i helsvart med svarta strumpor (med skoöverdrag iofs över delvis vita skor)
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 01:20Gunnar; Självklart är hjälmen inte skadad, det skulle ju vara allt annat än rätt (t-)
Skulle aldrig drömma om att köpa cykelbyxor när man har jeans hemma. Så mycket bättre på alla sätt (H)
Gunnar; Självklart är hjälmen inte skadad, det skulle ju vara allt annat än rätt (t-)
Skulle aldrig drömma om att köpa cykelbyxor när man har jeans hemma. Så mycket bättre på alla sätt (H)
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 12:2914,4 grader ute. Så gott som vindstilla. Vad 17 ska man ha på sig?
Räcker det med tights över den korta cykelbyxan? Två långärmade tröjor varav en vindtät? Solen skiner ju så den värmer lite oxå... (H)
14,4 grader ute. Så gott som vindstilla. Vad 17 ska man ha på sig?
Räcker det med tights över den korta cykelbyxan? Två långärmade tröjor varav en vindtät? Solen skiner ju så den värmer lite oxå... (H)
Quote from Lena O on 14 May 2010, 12:45Tights UNDER de korta cykelbyxor (t+)
Tights UNDER de korta cykelbyxor (t+)
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 12:48Varför inte lösa knän?
Varför inte lösa knän?
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 12:53själv vill jag att mina knä ska sitta fast!!
själv vill jag att mina knä ska sitta fast!!
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 13:02Om jag tog på tightsen under cykelbyxorna skulle cykelbyxorna inte sitta kvar... 😉 Mina knän sitter fast och några lösa har jag inte.
Jag chansar på detta och fryser jag får jag väl komma hem igen. 😉 Tog på mig en sån där springa-fort-mössa under hjälm
Om jag tog på tightsen under cykelbyxorna skulle cykelbyxorna inte sitta kvar... 😉 Mina knän sitter fast och några lösa har jag inte.
Jag chansar på detta och fryser jag får jag väl komma hem igen. 😉 Tog på mig en sån där springa-fort-mössa under hjälm
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 13:06Verkar som om cykelbyxor ska vara närmast huden.
Verkar som om cykelbyxor ska vara närmast huden.
Quote from Lena O on 14 May 2010, 22:50missuppfattade. Trodde ni menade lösa ben
missuppfattade. Trodde ni menade lösa ben
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 22:58Ja, jag frös ju absolut inte. De flesta andra cyklister jag mötte hade korta ben på sig. Några i långärmat men de flesta i kortärmat. Jag hade nog klarat mig med lite färre plagg men jag svettas som en gnu oavsett så det kan bara vara bra att ha nåt som f
Ja, jag frös ju absolut inte. De flesta andra cyklister jag mötte hade korta ben på sig. Några i långärmat men de flesta i kortärmat. Jag hade nog klarat mig med lite färre plagg men jag svettas som en gnu oavsett så det kan bara vara bra att ha nåt som f