Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 23:08Hahaha!!! 😉
Jag trodde det var löpardojjor!!
Jag menar vilken typ av cykling jööh! Säkert inte räsercykling eftersom det är gummisulor på och man kan gå i dom om man måste. 😉 Högst oglamouröst men jag tycker dom är snygga. (H:)
Hahaha!!! 😉
Jag trodde det var löpardojjor!!
Jag menar vilken typ av cykling jööh! Säkert inte räsercykling eftersom det är gummisulor på och man kan gå i dom om man måste. 😉 Högst oglamouröst men jag tycker dom är snygga. (H:)
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 01:16OK detta är vad man ska ha och jag hade igår (nu blir jag väl blockad av alla cykelnördar ;)) Kortärmad löpartröja, jeans, SVARTA strumpor, inga cykelglasögon, svarta tygskor och en halvtrasig hjälm. Detta är det enda rätta. (H:)
OK detta är vad man ska ha och jag hade igår (nu blir jag väl blockad av alla cykelnördar ;)) Kortärmad löpartröja, jeans, SVARTA strumpor, inga cykelglasögon, svarta tygskor och en halvtrasig hjälm. Detta är det enda rätta. (H:)
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 06:58Inte om den halvtrasiga hjälmen är skadad så att skyddet försämras.
Att köra motionslopp iförd jeans är coolt (H)
Inte om den halvtrasiga hjälmen är skadad så att skyddet försämras.
Att köra motionslopp iförd jeans är coolt (H)
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 08:13Ja, vissa letar i UFF-lådorna.
Ja, vissa letar i UFF-lådorna.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 08:15Jag har inga brillor. (H)
Några tips på vad man ska ha för några? Inga dyra helst för jag är pank...
Jag har inga brillor. (H)
Några tips på vad man ska ha för några? Inga dyra helst för jag är pank...
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 08:16Biltemas kostar 30:-
Biltemas kostar 30:-
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 10:41Jag slog på stort denna vår och köpte Clas Ohlsons svindyra för 59:-.
http://www.clasohlson.se/link/m3/Product,Product.aspx?artnr=40-7362
Jag slog på stort denna vår och köpte Clas Ohlsons svindyra för 59:-.
http://www.clasohlson.se/link/m3/Product,Product.aspx?artnr=40-7362
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 10:44Vanliga glasögon funkar inge vidare. Ögonen vattnades igen alldeles för ofta igår.
Vanliga glasögon funkar inge vidare. Ögonen vattnades igen alldeles för ofta igår.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 11:07Jag har tyvärr bara vanlig joggingdress, korta cykelbyxor under och vid behov underställ. Har tyvärr inte kommit längre och funktionskläder är dyra. Jag håller mig varm idag, men som sagt, alldeles för fladdrigt och fickorna sitter där fram på jackan vilk
Jag har tyvärr bara vanlig joggingdress, korta cykelbyxor under och vid behov underställ. Har tyvärr inte kommit längre och funktionskläder är dyra. Jag håller mig varm idag, men som sagt, alldeles för fladdrigt och fickorna sitter där fram på jackan vilk
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 11:52Min första cykeljacka va på tok för stor för att jag (som så ofta) köpte ett set med jacka och byxor och för att byxorna skulle gå att få på över huvud taget fick jag köpa den största storleken. Jackans fladder åtgärdade jag med att sy in lite här och var
Min första cykeljacka va på tok för stor för att jag (som så ofta) köpte ett set med jacka och byxor och för att byxorna skulle gå att få på över huvud taget fick jag köpa den största storleken. Jackans fladder åtgärdade jag med att sy in lite här och var