Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 13:22Jag kör för det mesta med knävärmare alternativt mina flossade knickers eftersom jag (A) vill skydda knäna och (B) upplever att musklerna fungerar bättre om de har det varmt o gott...
Överkroppens klädsel anpassar jag efter intensiteten på passet.
Jag kör för det mesta med knävärmare alternativt mina flossade knickers eftersom jag (A) vill skydda knäna och (B) upplever att musklerna fungerar bättre om de har det varmt o gott...
Överkroppens klädsel anpassar jag efter intensiteten på passet.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 17:59Låter som en bra strategi.
För övrigt kan man undra hur bra det är för diverse andra
organ att köra i korta brallor när det är under 10 grader.
Låter som en bra strategi.
För övrigt kan man undra hur bra det är för diverse andra
organ att köra i korta brallor när det är under 10 grader.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 19:01Ooops!
Det känns som att jag ska akta mig för stilpolisen alt. lägga ner cyklandet redan. 😉
Håll i er, här kommer det:Igår var det 9 grader på förmiddagen när jag gav mig ut på min cykeltur.
På överkroppen:
En m-ö-n-s-t-r-a-d underställströja (avsedd
Ooops!
Det känns som att jag ska akta mig för stilpolisen alt. lägga ner cyklandet redan. 😉
Håll i er, här kommer det:
Igår var det 9 grader på förmiddagen när jag gav mig ut på min cykeltur.
På överkroppen:
En m-ö-n-s-t-r-a-d underställströja (avsedd
Quote from ellen olsson on 12 May 2010, 19:36Vitt är snyggt på en racer. Eftersom du hade vita strumpor så skulle jag ha hälsat. 🙂
Vitt är snyggt på en racer. Eftersom du hade vita strumpor så skulle jag ha hälsat. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 19:56vita skor (t+)
vita skor (t+)
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 19:57Jag har vita skor också.
Jag har vita skor också.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 19:58Sicken tur! Annars hade jag fått åka och skälla på mina cykelkillar som säljer fel färger till mig. 😉
Sicken tur! Annars hade jag fått åka och skälla på mina cykelkillar som säljer fel färger till mig. 😉
Quote from Ebba Johansson on 12 May 2010, 20:15Nina S- Härlig och rätt inställning, " Har precis börjat räsercykla och har ingen som helst aning om alla klädkoder och regler. Jag trampar på tills jag får blodsmak i munnen. Sen vänder jag hem. " 😀
Vänta ett litet tag, så kommer det där med "vad som ä
Nina S- Härlig och rätt inställning, " Har precis börjat räsercykla och har ingen som helst aning om alla klädkoder och regler. Jag trampar på tills jag får blodsmak i munnen. Sen vänder jag hem. " 😀
Vänta ett litet tag, så kommer det där med "vad som ä
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 21:40Jag färgmatchar oxå. Vita skor, vit hjälm och vitt på handskarna. 😉 Röda detaljer på framgaffeln och röda detaljer på t-shirten.
För tillfället har jag ingen egen räser men jag ska köpa en så fort jag valt ut en bank med dålig bevakning. Sitter och koll
Jag färgmatchar oxå. Vita skor, vit hjälm och vitt på handskarna. 😉 Röda detaljer på framgaffeln och röda detaljer på t-shirten.
För tillfället har jag ingen egen räser men jag ska köpa en så fort jag valt ut en bank med dålig bevakning. Sitter och koll
Quote from Berit Bengtson on 12 May 2010, 22:53Nina S skrev:
> och cykelskor vars ändamål jag inte vet.Om jag får komma med en vild gissning så tror jag att dina cykelskor är till för:
cykling, men det är bara en gissning......
Nina S skrev:
> och cykelskor vars ändamål jag inte vet.
Om jag får komma med en vild gissning så tror jag att dina cykelskor är till för:
cykling, men det är bara en gissning......