Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Inte vet jag hur andra funkar, men jag lär mej genom att lära ut. Jag är lite trög och behöver repetitionen antar jag 🙂

Mackan, men det är ju okej - det sker ju på mer eller mindre överenskomna villkor. Självklart är det fantastiskt att få bidra till andras utveckling. Där får du ju din "belöning", och du har inget behov av att ägna dig åt det på professionell basis.

Du

Det där är klassikt Peter. Det är därför som koncertpianister ger lektioner till unga adepter - för att själva bredda sitt register genom synpunkter och förslag på nya grepp från ohämmade sinnen.

Fredrika. Om du känner att det håller tillbaks din egen utveckling så ska du säga nej. Jag håller med om att det ska vara ett ömsesidigt utbyte. Det gäller att vara tydlig med det!

Det behöver ju inte vara svart eller vitt! Bara att man kan behöva lite näring också, som i Fredrikas fall. 🙂

Eller, ja, ömsesidighet. Det är träningskompisar jag vill ha, att utvecklas, spåna och experimentera tillsammans med. Som kan växeldra (och inte bara tar rygg när det passar). Som nördar lika mycket som jag själv (och inte bara vill höra allt om mina test

Det slår mig just när jag skrev det Mackan, det är antagligen det du har med dina "adepter", just ömsesidig inspiration 🙂

Just så.

Ja jag har väl varit dum nog att i typ en fest där man frågar om vad man jobbar med sagt som det är: Leg psykolog å psykoterapeut på behandlingshem liksom....Å när så nivåerna i glasen sänks så ökar patientskaran runt bordet å festen är förstörd. Vet exak

Kan vara jag som har lite tråkiga erfarenheter ... Dragit med kompisar på promenad, simning och gym, och det har varit mycket snack och lite träning, och sedan har det inte blivit mer heller.
Skulle vara hemskt roligt att ha ngn att prata träning och trän