Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 09:40Ja, det är så jag tänker med. Men hur ska man lösa detta? Sno plats av sina kompisar som har sadelväskor mm? Det kan man ju kompensera genom att dra lite extra 🙂
Ja, det är så jag tänker med. Men hur ska man lösa detta? Sno plats av sina kompisar som har sadelväskor mm? Det kan man ju kompensera genom att dra lite extra 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:14jag kör med väska för utrustningen och bananer och bars i ryggen... jag gillar inte heller att ha massa saker i ryggfickorna
jag kör med väska för utrustningen och bananer och bars i ryggen... jag gillar inte heller att ha massa saker i ryggfickorna
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:19Kör som H R. Det som ska ätas ligger i ryggfickan. Dessutom har jag ofta mobil, husnyckel och pengar där. Helst vill jag ha ryggen fri men eftersom jag även vill ha en så slimmad sadelväska som möjligt krävs en kompromiss.
Blir lite tattarlass med mycket
Kör som H R. Det som ska ätas ligger i ryggfickan. Dessutom har jag ofta mobil, husnyckel och pengar där. Helst vill jag ha ryggen fri men eftersom jag även vill ha en så slimmad sadelväska som möjligt krävs en kompromiss.
Blir lite tattarlass med mycket
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:21Äter ni inte i depåerna?
Äter ni inte i depåerna?
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:28>Äter ni inte i depåerna?
Nu är du inne på ett forum där folk pysslar med ubåtar hit och dit, och då har folk inte tid att stå still och äta. Ubåt8 hägrar, typ.
>Äter ni inte i depåerna?
Nu är du inne på ett forum där folk pysslar med ubåtar hit och dit, och då har folk inte tid att stå still och äta. Ubåt8 hägrar, typ.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:48skönt att äta på cykeln då blir inte man inte stum i bena
skönt att äta på cykeln då blir inte man inte stum i bena
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:58"Äter ni inte i depåerna?"
Det tar för mycket tid om man vill köra snabbt.
"Äter ni inte i depåerna?"
Det tar för mycket tid om man vill köra snabbt.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:12Jo, du måste inte köra extremfort.
Jo, du måste inte köra extremfort.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 12:05Mina bananer kostade typ 400 spänn styck...
Mina bananer kostade typ 400 spänn styck...
Quote from Lena O on 4 May 2010, 13:12Vänsterfickan Pump och 2 slangar
Högerfickan 4st bars (möjligtvis en påse sportpulver)
mittfickan däckavtagare. Plats för benvärmare om jag ska ta av de och handskar.Vad är det mer som behövs?
Vänsterfickan Pump och 2 slangar
Högerfickan 4st bars (möjligtvis en påse sportpulver)
mittfickan däckavtagare. Plats för benvärmare om jag ska ta av de och handskar.
Vad är det mer som behövs?