Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 16:11Reservslang.
Reservslang.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 17:24det är ovanligt med stölder under VR, men det finns. var det inte nån här som blev av med sin cykel förra året. han var tidig till Hjo, så det var ännu inte så många cyklar i parken. ställde den precis utanför resturangen för att ta en snabb lasagne och c
det är ovanligt med stölder under VR, men det finns. var det inte nån här som blev av med sin cykel förra året. han var tidig till Hjo, så det var ännu inte så många cyklar i parken. ställde den precis utanför resturangen för att ta en snabb lasagne och c
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 18:31Martin: jag skulle nog påstå att DU ser snyggare ut om du inte har allt det du räknade upp bak i fickorna. 😉 Cykeln kanske däremot blir mindre snygg med väskor av olika slag. Men jag åker inte VR för att se snygg ut i 30 mil. 🙂
Förra året regnade det e
Martin: jag skulle nog påstå att DU ser snyggare ut om du inte har allt det du räknade upp bak i fickorna. 😉 Cykeln kanske däremot blir mindre snygg med väskor av olika slag. Men jag åker inte VR för att se snygg ut i 30 mil. 🙂
Förra året regnade det e
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 18:53Stanna inte i Hjo. Gränna, Fagerhult och Karlsborg - det är det maximala stoppandet.
Jönköpningsmaten smakar inge vidare, lasagnen sammalika. Bättre att gå på mazariner och medhavt. Snabba stopp så man inte kallnar. Max 5 min per depå.
Stanna inte i Hjo. Gränna, Fagerhult och Karlsborg - det är det maximala stoppandet.
Jönköpningsmaten smakar inge vidare, lasagnen sammalika. Bättre att gå på mazariner och medhavt. Snabba stopp så man inte kallnar. Max 5 min per depå.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 19:40Inte alla tycker så.
VR-statistik:
"På natten och morgonen mot lördagen serveras 29 000 korvar med tillhörande 14 500 portioner potatismos i depån i Jönköping. I Hjo dukas 13 000 portioner lasagne fram. "betyder att ca 4000 av ca 17000 hoppar över Lasa
Inte alla tycker så.
VR-statistik:
"På natten och morgonen mot lördagen serveras 29 000 korvar med tillhörande 14 500 portioner potatismos i depån i Jönköping. I Hjo dukas 13 000 portioner lasagne fram. "
betyder att ca 4000 av ca 17000 hoppar över Lasa
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 19:42Är man cykelnjutare så är VingelRundan inget att lägga tid på.
Det finns betydligt kortare och trevligare lopp att köra.
Är man cykelnjutare så är VingelRundan inget att lägga tid på.
Det finns betydligt kortare och trevligare lopp att köra.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 19:59Gillar inte att rapa slakteriavfall i 6 mil.
Gillar inte att rapa slakteriavfall i 6 mil.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 19:59Och - jag är böjd att hålla med David.
Och - jag är böjd att hålla med David.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 21:28Det finns också längre och trevligare lopp att åka.
Det finns också längre och trevligare lopp att åka.
Quote from Lena O on 4 May 2010, 09:06Bara cykeldatorn på cykeln och vattenflaskor.
Allt annat i fickorna
Bara cykeldatorn på cykeln och vattenflaskor.
Allt annat i fickorna