Quote from j sollerman on 2 May 2010, 17:39många bra rullar på vr!
många bra rullar på vr!
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 17:42Vilka andra dagar kan man förvänta sig att det finns gott om andra personer ute och cyklar runt sjön som man kan cykla tillsammans med delar av sträckan, släppa när man tycker det går litet för fort och strax hitta nya cyklister att cykla tillsammans med?
Vilka andra dagar kan man förvänta sig att det finns gott om andra personer ute och cyklar runt sjön som man kan cykla tillsammans med delar av sträckan, släppa när man tycker det går litet för fort och strax hitta nya cyklister att cykla tillsammans med?
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 17:45Inget lätt val men det lär vara köer, vurpor och avhängda på VingelRundan även i år.
Inget lätt val men det lär vara köer, vurpor och avhängda på VingelRundan även i år.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 11:15Är det bara jag som tycker att stoppet i Hjo är helt ovärderligt? Att få lite riktig mat i sig livar upp både kroppen och sinnet. Gäller dock att rappa på och hellre låta maten sjunka på vägen till Karlsborg än att man blir sittande kvar i depån.
Jönköpi
Är det bara jag som tycker att stoppet i Hjo är helt ovärderligt? Att få lite riktig mat i sig livar upp både kroppen och sinnet. Gäller dock att rappa på och hellre låta maten sjunka på vägen till Karlsborg än att man blir sittande kvar i depån.
Jönköpi
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 12:31Om du vill kolla upp vad olika långa pauser i depåerna gör för snittfarten/totaltiden runt vättern, så gå in på Raymond bergmarks hemsida: http://sites.google.com/site/raymondbergmark2/ och använd dig av kalkylbladet "idealtider vätternrundan"
Om du vill kolla upp vad olika långa pauser i depåerna gör för snittfarten/totaltiden runt vättern, så gå in på Raymond bergmarks hemsida: http://sites.google.com/site/raymondbergmark2/ och använd dig av kalkylbladet "idealtider vätternrundan"
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 12:33David: vilket inlägg var ditt senaste inlägg ett svar på?
David: vilket inlägg var ditt senaste inlägg ett svar på?
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 13:02Jag har aldrig cyklat VR. Så man ställer alltså infrån sig cykeln vid depåerna.? Hur är då stöldrisken av sin fina cykel? Det känns osäkert att ställa ifrån sig den obevakad...
/Stefan
Jag har aldrig cyklat VR. Så man ställer alltså infrån sig cykeln vid depåerna.? Hur är då stöldrisken av sin fina cykel? Det känns osäkert att ställa ifrån sig den obevakad...
/Stefan
Quote from Rasmus Olsson on 3 May 2010, 13:13Stefan, det lär väl vara några tusen andra cyklister runt omkring.
Stefan, det lär väl vara några tusen andra cyklister runt omkring.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 13:26Det just de "några andra tusen" som är risken 😉
Har ni hört talas om någon som blivit av med utrustningunder VR?/Stefan
Det just de "några andra tusen" som är risken 😉
Har ni hört talas om någon som blivit av med utrustningunder VR?
/Stefan
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 13:29Nej, det har jag aldrig hört talas om. Och då stannar jag ändå i Hjo och äter. Att man skulle bli av med cykeln i någon annan depå under den minut man hämtar bulle, banan och saft känns ganska osannolikt.
Nej, det har jag aldrig hört talas om. Och då stannar jag ändå i Hjo och äter. Att man skulle bli av med cykeln i någon annan depå under den minut man hämtar bulle, banan och saft känns ganska osannolikt.