Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 21:02Lotta K: Har du sprungit Midnattsloppet eller Hässelbyloppet tidigare? Det är ju stor skillnad på hur kuperade de är. Midnattsloppet är sällan ett lopp man slår personligt rekord på medan Hässelbyloppet är känt för att vara "det lättaste 10km-loppet som f
Lotta K: Har du sprungit Midnattsloppet eller Hässelbyloppet tidigare? Det är ju stor skillnad på hur kuperade de är. Midnattsloppet är sällan ett lopp man slår personligt rekord på medan Hässelbyloppet är känt för att vara "det lättaste 10km-loppet som f
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 21:26Ok Lotta: Läste bara att du skrev att du kunde springa milen på ca: 48 min, så om du kan springa snabbare så kanske du redan är "hemma" med dina mål på sub 45 då? (H)
Annars så kan du ju givetvis springa loppet utan att ha några speciella tidsmål. Börj
Ok Lotta: Läste bara att du skrev att du kunde springa milen på ca: 48 min, så om du kan springa snabbare så kanske du redan är "hemma" med dina mål på sub 45 då? (H)
Annars så kan du ju givetvis springa loppet utan att ha några speciella tidsmål. Börj
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 08:14Lena: Jag har sprungit Hässelbyloppet men inte midnattsloppet, visste inte att det var så stor skillnad!
Kanske ska tänka om 😉Kent: har sprungit på strax över 50 i år men kände att jag hade mer att ge. Har tidigare haft 47 blankt, för 2 år sen. Men h
Lena: Jag har sprungit Hässelbyloppet men inte midnattsloppet, visste inte att det var så stor skillnad!
Kanske ska tänka om 😉
Kent: har sprungit på strax över 50 i år men kände att jag hade mer att ge. Har tidigare haft 47 blankt, för 2 år sen. Men h
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 15:45Låter bra Lotta.. bara att fortsätta och träna regelbundet 3 eller kanske tom 4 pass i veckan på sikt? och lägga till lite fartökningar och intervaller på något av dom passen sen när du känner att du är redo för det.. lycka till!
Låter bra Lotta.. bara att fortsätta och träna regelbundet 3 eller kanske tom 4 pass i veckan på sikt? och lägga till lite fartökningar och intervaller på något av dom passen sen när du känner att du är redo för det.. lycka till!
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:434min skillnad mellan Midnattsloppet och Hässelby är alldeles för mycket. Tror att några minuter ligger i att du var bättre tränad inför Hässelby. Mina data, när jag sprang för några år sedan är max 1minuts skillnad. Låg då runt 45 på milen. Var visserlige
4min skillnad mellan Midnattsloppet och Hässelby är alldeles för mycket. Tror att några minuter ligger i att du var bättre tränad inför Hässelby. Mina data, när jag sprang för några år sedan är max 1minuts skillnad. Låg då runt 45 på milen. Var visserlige