Quote from Guest on 10 July 2009, 00:25Nån som har lite koll på längden på olika löpbanor i Stockholm?
De jag undrar mest är Kärrtorps IP, Enskede IP och ev. om det finns nån bra på Lidingö runt Rudboda.
Nån som har lite koll på längden på olika löpbanor i Stockholm?
De jag undrar mest är Kärrtorps IP, Enskede IP och ev. om det finns nån bra på Lidingö runt Rudboda.
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 00:35Här hittar du massor av löparbanor i Sverige, inte minst i stockholmstrakten. De flesta har även längd angiven:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=111617954844976211395.000451bd96cbccebbfc06
Här hittar du massor av löparbanor i Sverige, inte minst i stockholmstrakten. De flesta har även längd angiven:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=111617954844976211395.000451bd96cbccebbfc06
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 08:31Hoppsan! Häftig sida! (H) Som nybliven kanslist på Smålands Friidrottsförbund får det bli ett framtida projekt att registrera in alla löparbanor i Småland (tyvärr är bara en enda angiven i dagsläget), inkl. angivelser över antal banor på upploppet & runt,
Hoppsan! Häftig sida! (H) Som nybliven kanslist på Smålands Friidrottsförbund får det bli ett framtida projekt att registrera in alla löparbanor i Småland (tyvärr är bara en enda angiven i dagsläget), inkl. angivelser över antal banor på upploppet & runt,
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 09:24Kärrtorp, eller KIP som vi gamla PUKare kallade den, är 400m. PUK var då några "Pulsare Utan Klubb" som brukade intervalla ihop ibland.
Kärrtorp, eller KIP som vi gamla PUKare kallade den, är 400m. PUK var då några "Pulsare Utan Klubb" som brukade intervalla ihop ibland.
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 09:46Bra med lite aktivitet på kartan, Markus!
Jag har försökt ta lite ansvar för Västsverige, men det är svårt att täcka in hela landet. Jag tog mig friheten att sortera in "dina" två banor under distriktet Småland.
Bra med lite aktivitet på kartan, Markus!
Jag har försökt ta lite ansvar för Västsverige, men det är svårt att täcka in hela landet. Jag tog mig friheten att sortera in "dina" två banor under distriktet Småland.
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 09:48Enskede är också fullängd.
Liksom Spånga. Och Stora Mossen och Kristineberg.Sumpan är det INTE (367 m).
Tibblevallen i Täby är 400 meter.Zinken var det inte förut, vet ej nu efter ombyggnaden.
Ser att googlemapslänken säger att Zinken är ca 380 och o
Enskede är också fullängd.
Liksom Spånga. Och Stora Mossen och Kristineberg.
Sumpan är det INTE (367 m).
Tibblevallen i Täby är 400 meter.
Zinken var det inte förut, vet ej nu efter ombyggnaden.
Ser att googlemapslänken säger att Zinken är ca 380 och o
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 10:23Jag klickade på Majvallen, men det var inte alls Majvallen på bilden. 🙂
Jag klickade på Majvallen, men det var inte alls Majvallen på bilden. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 10:43Majvallen har väl inga löparbanor kvar? Har för mig att de togs bort i samband med anläggning av konstgräs till förmån för bla en boulebana.
Majvallen har väl inga löparbanor kvar? Har för mig att de togs bort i samband med anläggning av konstgräs till förmån för bla en boulebana.
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 11:53Tror inte majvallen har löparbanor kvar. Överåsvallen har inte heller några löparbanor, också konstgräs där nu. Trist att man tar bort dem när det byggs om.
Tror inte majvallen har löparbanor kvar. Överåsvallen har inte heller några löparbanor, också konstgräs där nu. Trist att man tar bort dem när det byggs om.
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 11:56Intressant att se mängden punkter som fanns i olika länder.
Intressant att se mängden punkter som fanns i olika länder.