Quote from Charlotte Skoglund on 20 September 2008, 09:32förutom om man har speciella tillstånd som inte gör det möjligt/försvårar möjligheten till att cykla året om så går det nog göra var man än bor bara mna vill sedan är det en annan fråga hur kul det är alla gånger o hur länge man vill vara ute..... just n
förutom om man har speciella tillstånd som inte gör det möjligt/försvårar möjligheten till att cykla året om så går det nog göra var man än bor bara mna vill sedan är det en annan fråga hur kul det är alla gånger o hur länge man vill vara ute..... just n
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 09:37Regn är det stoppar under nio månader om året.
Gillar inte att frysa och det gör jag i regn om det inte är minst arton grader.
Regn är det stoppar under nio månader om året.
Gillar inte att frysa och det gör jag i regn om det inte är minst arton grader.
Quote from mats1976@gmail.com on 20 September 2008, 09:46David, då går det för sakta.
David, då går det för sakta.
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 09:49Cyklar till jobbet året runt. Kör med dubbat på framdäcket. Dåligt med längre turer under vinterhalvåret.
Cyklar till jobbet året runt. Kör med dubbat på framdäcket. Dåligt med längre turer under vinterhalvåret.
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 09:52Karin: Det är möjligt att det går för sakta.
Jag blir kall om mitt kycklingbröst när det regnar och så blir jag skrynklig om klenbenen.
Karin: Det är möjligt att det går för sakta.
Jag blir kall om mitt kycklingbröst när det regnar och så blir jag skrynklig om klenbenen.
Quote from mats1976@gmail.com on 20 September 2008, 09:58Jag försöker nog också cykla men is och regn satte oftast stopp för det förra säsongen. I vintras var det inte kul, ena dagen snö och nästa regn, glashalt och då fegar jag.
Jag försöker nog också cykla men is och regn satte oftast stopp för det förra säsongen. I vintras var det inte kul, ena dagen snö och nästa regn, glashalt och då fegar jag.
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 10:03Dubbdäck!
Dubbdäck!
Quote from mats1976@gmail.com on 20 September 2008, 10:26Dubbdäck har jag men problemet är att cykelbanan kan luta p g a vatten som runnit ner och frysit till is (cyklar några backar varje morgon). Man cyklar liksom på "skrå". Vill inte ramla, bryta någon handled och sedan konstatera att skidsäsongen är över.
Dubbdäck har jag men problemet är att cykelbanan kan luta p g a vatten som runnit ner och frysit till is (cyklar några backar varje morgon). Man cyklar liksom på "skrå". Vill inte ramla, bryta någon handled och sedan konstatera att skidsäsongen är över.
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 10:54På vintern får man cykla med huvudet i stället för benen!........
På vintern får man cykla med huvudet i stället för benen!........
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 11:00Cykelbana? Det finns vägar..
Cykelbana? Det finns vägar..