Quote from Guest on 21 March 2010, 11:29Hur gör man för att lista sina egna inlägg samt vad man skrivit som kommentar till andras inlägg.
Hur gör man för att lista sina egna inlägg samt vad man skrivit som kommentar till andras inlägg.
Quote from Camilla Höög on 21 March 2010, 11:39Det finns inte någon sådan funktion. Du får komma ihåg vad du skriver 🙂
Det finns inte någon sådan funktion. Du får komma ihåg vad du skriver 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 21 March 2010, 12:12Det är ett önskemål jö. E liknande är väl att kunna se vad en viss person har skrivit. Sån finns på andra forum, men inte här.
Det är ett önskemål jö. E liknande är väl att kunna se vad en viss person har skrivit. Sån finns på andra forum, men inte här.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 16:09Ibland kan det vara ganska skönt att man inte kan söka för bra och kartlägga en persons åsikter altför lätt, så jag tycker det är bra att sökfunktionen är begränsad.
Ibland kan det vara ganska skönt att man inte kan söka för bra och kartlägga en persons åsikter altför lätt, så jag tycker det är bra att sökfunktionen är begränsad.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:06Jag höll på skriva samma sak som Peter. Nu stämmer jag in på hans inlägg bara.
Jag höll på skriva samma sak som Peter. Nu stämmer jag in på hans inlägg bara.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:59+1
Givetvis OK att kunna söka vad man själv skrivit (som TS ville) men inte på andra - tycker jag!
+1
Givetvis OK att kunna söka vad man själv skrivit (som TS ville) men inte på andra - tycker jag!
Quote from Rasmus Olsson on 21 March 2010, 18:11Har ni något att skämmas för?
Har ni något att skämmas för?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 18:12Absolut....tihi..!?
Absolut....tihi..!?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 18:15Självklart, Bruse. Men det hittar du inte i Funbeat.
Självklart, Bruse. Men det hittar du inte i Funbeat.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 19:00Frågan i kombination med den där blicken, Bruce...
*darrar*
Frågan i kombination med den där blicken, Bruce...
*darrar*