Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:47"Den som har rent mjöl i påsen har inte så mycket emot att övervakas"
"Den som vill ha viss anonymitet står inte för vad den säger/skriver"Två ganska vanliga men felaktiga och insiktslösa påståenden.
"Den som har rent mjöl i påsen har inte så mycket emot att övervakas"
"Den som vill ha viss anonymitet står inte för vad den säger/skriver"
Två ganska vanliga men felaktiga och insiktslösa påståenden.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 10:20Fast jag har aldrig hört talas om någon som inte fått något jobb pga av vad den skrivit på ett vykort. Dessutom är jag osäker på hur du skulle kunna spåra vykortet till avsändaren?
Fast jag har aldrig hört talas om någon som inte fått något jobb pga av vad den skrivit på ett vykort. Dessutom är jag osäker på hur du skulle kunna spåra vykortet till avsändaren?
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 10:28Jag menade bara att det vara samma grad av öppenhet. Så tänk dig den graden av öppenhet kombinerad med elektroniska sök- och lagringsmöjligheter, så har du internet.
Jag menade bara att det vara samma grad av öppenhet. Så tänk dig den graden av öppenhet kombinerad med elektroniska sök- och lagringsmöjligheter, så har du internet.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 10:35Precis. Pretty scary shit if you ask me! 😉 Dessutom har jag alltid varit lite skeptisk till folk som dömer andra av vad de skrivit för 5-10 år sedan (och även förra veckan om det skulle vara så)... Är inte hela poängen med att vädra sina åsikter att kunn
Precis. Pretty scary shit if you ask me! 😉 Dessutom har jag alltid varit lite skeptisk till folk som dömer andra av vad de skrivit för 5-10 år sedan (och även förra veckan om det skulle vara så)... Är inte hela poängen med att vädra sina åsikter att kunn
Quote from Rasmus Olsson on 22 March 2010, 10:55Peter, jag heter Bruse. Nåt fel med det? Heter du Pelikan i efternamn?
Peter, jag heter Bruse. Nåt fel med det? Heter du Pelikan i efternamn?
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:56För er som är oroliga för att Google sparar allt ni skriver på Funbeat så stämmer det bara delvis. All text sparas, men eftersom Google inte är inloggad så ser man inte namnet på den som gjort inlägget. Testa att logga ut från Funbeat och sedan googla på
För er som är oroliga för att Google sparar allt ni skriver på Funbeat så stämmer det bara delvis. All text sparas, men eftersom Google inte är inloggad så ser man inte namnet på den som gjort inlägget. Testa att logga ut från Funbeat och sedan googla på
Quote from Magnus Gelang on 22 March 2010, 14:12Raymond,,,,,vet du att just nu älskar jag dig 😀
Raymond,,,,,vet du att just nu älskar jag dig 😀
Quote from Rasmus Olsson on 22 March 2010, 14:14Nu är väl inte Funbeat det enda forumet i hela världen? Alla andra forum jag är på, kan man enkelt lista inlägg efter en viss person.
En mycket bra funktion. Säg att en person har en dyr pryl till försäljning, då är iaf ag intresserad av vad et är för en
Nu är väl inte Funbeat det enda forumet i hela världen? Alla andra forum jag är på, kan man enkelt lista inlägg efter en viss person.
En mycket bra funktion. Säg att en person har en dyr pryl till försäljning, då är iaf ag intresserad av vad et är för en
Quote from Magnus Gelang on 22 March 2010, 14:15Jag är bara på Funbeat och på ett forum till och där går det inte att lista/söka vad en viss medlem skrivit.
Jag är bara på Funbeat och på ett forum till och där går det inte att lista/söka vad en viss medlem skrivit.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 14:22Nu vill jag inte sticka ut hakan, men söker jag på mig själv inloggad, får jag inte upp någon endaste träff heller...
Nu vill jag inte sticka ut hakan, men söker jag på mig själv inloggad, får jag inte upp någon endaste träff heller...