Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Han heter inte Bruce, han heter Bruse (som i Bocken Bruse)

jajaja, stavningsfacister också... 😀

"Har ni något att skämmas för? "

Antagligen 🙂
Men det jag gärna undviker är att vem som helst (framtida arbetsgivare, framtida partner, grannar, vänner, andra) med en knapptryckning kan kartlägga hela min personlighet och åsikter.
Har man ett ovanligt

Det är bra att veta vilka som inte står för det dom skriver. Noterat.

Jag brukar inte skriva något jag inte står för, googla ni! 🙂

Ni är naiva.
Jag antar att ni även välkomnar kameror i era hem efter som ni står för vad ni gör och inte har något att dölja?

P.S Bruse: varför använder du inte ditt riktiga namn så man kan försöka kartlägga dig då?

Det är konstigt. Jag har ingenting emot att folk söker upp vad jag själv har skrivit. När jag tillstod begränsningen var det snarare en fråga om mig.

Om man vet vad man söker efter, kan man använda sökfunktionen: hjul, produktnamn osv. Då söker man efter

Jag kan hålla med om att använda riktiga namn. Jag bryr mig inte så mycket, men jag tycker att det är önskevärt att vuxna människor använder sitt riktiga namn. Jag är själv administrator för ett par internetlistor (foto) och där är det ett krav. Jag hitta

Får alltid en obehaglig känsla i magen när jag läser om alla mardrömsscenarion då folk blivit nekade saker/råkat illa ut pga saker de skrivit för flera år sedan på något forum på internet. Det är lite svårt att kartlägga konsekvenserna av ens inlägg. Det

Glöm det. Har du skrivit det, så finns det. Google snappar upp det inom några timmar, sparar det i sin egen cache, tjänster som "way back" speglar det och sparar undan det. Även om du tar bort det, om det har funnits i en vecka innan du gör det, så finns