Quote from Elias Engqvist on 21 March 2010, 20:26Han heter inte Bruce, han heter Bruse (som i Bocken Bruse)
Han heter inte Bruce, han heter Bruse (som i Bocken Bruse)
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:34jajaja, stavningsfacister också... 😀
jajaja, stavningsfacister också... 😀
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 08:33"Har ni något att skämmas för? "
Antagligen 🙂
Men det jag gärna undviker är att vem som helst (framtida arbetsgivare, framtida partner, grannar, vänner, andra) med en knapptryckning kan kartlägga hela min personlighet och åsikter.
Har man ett ovanligt
"Har ni något att skämmas för? "
Antagligen 🙂
Men det jag gärna undviker är att vem som helst (framtida arbetsgivare, framtida partner, grannar, vänner, andra) med en knapptryckning kan kartlägga hela min personlighet och åsikter.
Har man ett ovanligt
Quote from Rasmus Olsson on 22 March 2010, 08:53Det är bra att veta vilka som inte står för det dom skriver. Noterat.
Det är bra att veta vilka som inte står för det dom skriver. Noterat.
Quote from Jonas Täng on 22 March 2010, 08:55Jag brukar inte skriva något jag inte står för, googla ni! 🙂
Jag brukar inte skriva något jag inte står för, googla ni! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:10Ni är naiva.
Jag antar att ni även välkomnar kameror i era hem efter som ni står för vad ni gör och inte har något att dölja?P.S Bruse: varför använder du inte ditt riktiga namn så man kan försöka kartlägga dig då?
Ni är naiva.
Jag antar att ni även välkomnar kameror i era hem efter som ni står för vad ni gör och inte har något att dölja?
P.S Bruse: varför använder du inte ditt riktiga namn så man kan försöka kartlägga dig då?
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:14Det är konstigt. Jag har ingenting emot att folk söker upp vad jag själv har skrivit. När jag tillstod begränsningen var det snarare en fråga om mig.
Om man vet vad man söker efter, kan man använda sökfunktionen: hjul, produktnamn osv. Då söker man efter
Det är konstigt. Jag har ingenting emot att folk söker upp vad jag själv har skrivit. När jag tillstod begränsningen var det snarare en fråga om mig.
Om man vet vad man söker efter, kan man använda sökfunktionen: hjul, produktnamn osv. Då söker man efter
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:22Jag kan hålla med om att använda riktiga namn. Jag bryr mig inte så mycket, men jag tycker att det är önskevärt att vuxna människor använder sitt riktiga namn. Jag är själv administrator för ett par internetlistor (foto) och där är det ett krav. Jag hitta
Jag kan hålla med om att använda riktiga namn. Jag bryr mig inte så mycket, men jag tycker att det är önskevärt att vuxna människor använder sitt riktiga namn. Jag är själv administrator för ett par internetlistor (foto) och där är det ett krav. Jag hitta
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:25Får alltid en obehaglig känsla i magen när jag läser om alla mardrömsscenarion då folk blivit nekade saker/råkat illa ut pga saker de skrivit för flera år sedan på något forum på internet. Det är lite svårt att kartlägga konsekvenserna av ens inlägg. Det
Får alltid en obehaglig känsla i magen när jag läser om alla mardrömsscenarion då folk blivit nekade saker/råkat illa ut pga saker de skrivit för flera år sedan på något forum på internet. Det är lite svårt att kartlägga konsekvenserna av ens inlägg. Det
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:42Glöm det. Har du skrivit det, så finns det. Google snappar upp det inom några timmar, sparar det i sin egen cache, tjänster som "way back" speglar det och sparar undan det. Även om du tar bort det, om det har funnits i en vecka innan du gör det, så finns
Glöm det. Har du skrivit det, så finns det. Google snappar upp det inom några timmar, sparar det i sin egen cache, tjänster som "way back" speglar det och sparar undan det. Även om du tar bort det, om det har funnits i en vecka innan du gör det, så finns