Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 14:25Raymond,
Nu är du med. Om någon citerar du, kommer du med.
Inget att haka upp sig på. Det skadar inte att man förstår vad som kan hända, men jag förlorar ingen sömn över det.
Raymond,
Nu är du med. Om någon citerar du, kommer du med.
Inget att haka upp sig på. Det skadar inte att man förstår vad som kan hända, men jag förlorar ingen sömn över det.
Quote from Rasmus Olsson on 22 March 2010, 14:27Kenny, det har inte med om du är inloggad eller inte. När Google sökrobot söker av Funbeat, är inte roboten inloggad och ser då inte vem som postat vilket inlägg.
Funbeat använder sig av Googles sökmotor som sökverktyg.
Kenny, det har inte med om du är inloggad eller inte. När Google sökrobot söker av Funbeat, är inte roboten inloggad och ser då inte vem som postat vilket inlägg.
Funbeat använder sig av Googles sökmotor som sökverktyg.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 14:32Ja, precis. Men vad är skillnaden på att söka på t.ex. "puls" och söka på mitt namn? Sparas inte namnet som text också?
Ja, precis. Men vad är skillnaden på att söka på t.ex. "puls" och söka på mitt namn? Sparas inte namnet som text också?
Quote from Rasmus Olsson on 22 March 2010, 14:38Jo, om det skriv i själva inlägget. Men ditt namn till höger i det gula fältet brevid ditt namn, syns bara om du är inloggad. Det ser inte sökroboten.
Jo, om det skriv i själva inlägget. Men ditt namn till höger i det gula fältet brevid ditt namn, syns bara om du är inloggad. Det ser inte sökroboten.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 14:41Hmm. Of course... *trög* 😉
Hmm. Of course... *trög* 😉
Quote from Rasmus Olsson on 22 March 2010, 14:43De e lugnt. Du är ju bara professionell webbutvecklare, så jag förväntade mig inget annat 😀
De e lugnt. Du är ju bara professionell webbutvecklare, så jag förväntade mig inget annat 😀
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 14:49yeah yeah...
yeah yeah...