Quote from Guest on 23 September 2010, 21:55blå tånaglar har ni för tillfället? Jag har fem 😉
blå tånaglar har ni för tillfället? Jag har fem 😉
Quote from Elias Engqvist on 23 September 2010, 22:050
0
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 22:052
2
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 22:05Har aldrig haft någon..
Har aldrig haft någon..
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 22:07Görgen=cyklist?
Görgen=cyklist?
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 22:09noop!
Men har testat på lite cykel den sista tiden. Men jag har spelat fotboll mm i hela livet och troligen haft väldig tur haha...
noop!
Men har testat på lite cykel den sista tiden. Men jag har spelat fotboll mm i hela livet och troligen haft väldig tur haha...
Quote from Catharina Brattlin on 23 September 2010, 22:110
Fast, det har ju framkommit att, har man inte trasiga och fula tånaglar, så springer man varken tillräckligt långt eller fort. 😉
0
Fast, det har ju framkommit att, har man inte trasiga och fula tånaglar, så springer man varken tillräckligt långt eller fort. 😉
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 22:12Just nu har det faktiskt av någon anledning blivit två. Brukar vara en lite då och då.
Just nu har det faktiskt av någon anledning blivit två. Brukar vara en lite då och då.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 22:13Visst är det intressant att veta lite om andras tånaglar!?
Visst är det intressant att veta lite om andras tånaglar!?
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 22:14Justnu: tre tappade naglar som varit blå. 2 st blå som håller på att lossna och 1 som bara är blå. Traillöpningen tar hårt så även låga rullskidpass. Måste fundera på nya pjäxor av annat märke.
Justnu: tre tappade naglar som varit blå. 2 st blå som håller på att lossna och 1 som bara är blå. Traillöpningen tar hårt så även låga rullskidpass. Måste fundera på nya pjäxor av annat märke.