Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 12:031
och en helt tappad lilltånagel.
🙂
1
och en helt tappad lilltånagel.
🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 22:571 sedan tidigare, fick dock blåsor under 2 naglar efter gårdagens LL 30km. Första gången jag fått det... kan ev bero på att jag inte klippt ner naglarna tillräckligt...?
1 sedan tidigare, fick dock blåsor under 2 naglar efter gårdagens LL 30km. Första gången jag fått det... kan ev bero på att jag inte klippt ner naglarna tillräckligt...?
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 16:18Jag har faktiskt alla i behåll, så jag springer för lite antar jag ... däremot har jag några blåsor mellan stortån och pektån på ena foten.
Jag har faktiskt alla i behåll, så jag springer för lite antar jag ... däremot har jag några blåsor mellan stortån och pektån på ena foten.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 16:39Vasaloppet i för små pjäxor = 8 av 10 på den tiden när det begav sig...
Vasaloppet i för små pjäxor = 8 av 10 på den tiden när det begav sig...
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 09:162 på en och samma tå! 🙁
2 på en och samma tå! 🙁
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 11:38hade alla mina tår kvar efter ÖS ( inga blåa tår heller - bra pjäxor) dock som meddelat tidigare första maran bjöd på både blåa tår & tappade tånaglar! dags att springa maran i längdpjäxor kanske?
😉
hade alla mina tår kvar efter ÖS ( inga blåa tår heller - bra pjäxor) dock som meddelat tidigare första maran bjöd på både blåa tår & tappade tånaglar! dags att springa maran i längdpjäxor kanske?
😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 16:12Alla tånaglar på plats efter LL,trots en omild behandling av fötterna!En blå stortå fick jag,fast det räknas väl inte?
Alla tånaglar på plats efter LL,trots en omild behandling av fötterna!En blå stortå fick jag,fast det räknas väl inte?
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 16:45Jag har just nu 0 blå naglar och inga blåsor! För första gången sen jag började springa lite längre för 2 år sen... Detta trots att jag sprang Berlin marathon för två dagar sedan!
Äntligen verkar jag ha hittat de rätta skorna! Har provat många olika, oc
Jag har just nu 0 blå naglar och inga blåsor! För första gången sen jag började springa lite längre för 2 år sen... Detta trots att jag sprang Berlin marathon för två dagar sedan!
Äntligen verkar jag ha hittat de rätta skorna! Har provat många olika, oc
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 20:55Mari; vilka skor har du?
Mari; vilka skor har du?
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 21:14Två efter Gbg varvet. Sedan dess sprungit i sandaler = 0 blåa tånaglar 😀 . Har precis beställt nya skor så nu blir det väll fler 🙁
Två efter Gbg varvet. Sedan dess sprungit i sandaler = 0 blåa tånaglar 😀 . Har precis beställt nya skor så nu blir det väll fler 🙁