Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 08:402, båda fotbollsrelaterade, varav en på väg loss, säkert båda nu när jag ska på solsemester!
2, båda fotbollsrelaterade, varav en på väg loss, säkert båda nu när jag ska på solsemester!
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 09:05Höger stortånagel har nästan blivit normal efter Kalmar - ett tag var den lite grönaktig, sen antog den någon mystisk blekskär variant. Nu har den återfått sin vanliga blå nyans. Skönt.
Höger stortånagel har nästan blivit normal efter Kalmar - ett tag var den lite grönaktig, sen antog den någon mystisk blekskär variant. Nu har den återfått sin vanliga blå nyans. Skönt.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 09:070. Jag har heller inte haft någon sedan 1978 då jag röjde skog och fick en stock över foten.
0. Jag har heller inte haft någon sedan 1978 då jag röjde skog och fick en stock över foten.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 09:15Inga. Har en blå prick på en nagel efter att jag försökte springa ett par mil i fivefingers strax efter midsommar och tänker nog inte skaffa värre nagelproblem än så
Inga. Har en blå prick på en nagel efter att jag försökte springa ett par mil i fivefingers strax efter midsommar och tänker nog inte skaffa värre nagelproblem än så
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 13:190 nu men efter Stockhoms marathon hade jag 2 MEN tappade därefter 4 tånaglar! ALdrig sprungit mara förut , framöver ska det tejpas!
0 nu men efter Stockhoms marathon hade jag 2 MEN tappade därefter 4 tånaglar! ALdrig sprungit mara förut , framöver ska det tejpas!
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 15:550
Det är mina innespringskor som ger mig blånaglar och dem använder jag inte så mycket så här års.
0
Det är mina innespringskor som ger mig blånaglar och dem använder jag inte så mycket så här års.
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 17:53Men kan ju tycka/tro att det är nåt fel på skorna om man ständigt får blå naglar. Eller också är det nåt fel på fötterna. Jag har i vilket fall sprungit i över 20 år och ständigt har jag en eller flera blåa naglar. Det hör liksom till för mig! Ett gott te
Men kan ju tycka/tro att det är nåt fel på skorna om man ständigt får blå naglar. Eller också är det nåt fel på fötterna. Jag har i vilket fall sprungit i över 20 år och ständigt har jag en eller flera blåa naglar. Det hör liksom till för mig! Ett gott te
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 19:31Noll. Dvs lika många som jag haft hittills sammanlagt någonsin 😀
Noll. Dvs lika många som jag haft hittills sammanlagt någonsin 😀
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 21:51Noll.
Edit då jag missuppfattade frågan. Har inga blånaglar nu och har aldrig haft.
Noll.
Edit då jag missuppfattade frågan. Har inga blånaglar nu och har aldrig haft.
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 10:01Efter gårdagens 15 km i LL har jag en mycket öm tånagel, den trilskas ofta. Men jag har verkligen rymliga skor, och väl snörda kring vristen, så det känns absolut inte som att den skulle stöta i skon, snarare är det som att det beror på trycket när man tr
Efter gårdagens 15 km i LL har jag en mycket öm tånagel, den trilskas ofta. Men jag har verkligen rymliga skor, och väl snörda kring vristen, så det känns absolut inte som att den skulle stöta i skon, snarare är det som att det beror på trycket när man tr