Quote from Lisa Bringhed on 3 October 2012, 15:39Instämmer med föregående talare, "som ingenjör" 🙂
Rätt intensitet på träning och grym hjälp att disponera lopp (t+)
Instämmer med föregående talare, "som ingenjör" 🙂
Rätt intensitet på träning och grym hjälp att disponera lopp (t+)
Quote from Lars Mörrby on 3 October 2012, 18:03Jag hade gärna haft wattmätare på min cykel men jag tycker hittills att det varit för dyrt.
Jag hade gärna haft wattmätare på min cykel men jag tycker hittills att det varit för dyrt.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 21:17Jag använder! 🙂 men Har bara haft några månader. 🙂
Jag använder! 🙂 men Har bara haft några månader. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 3 October 2012, 21:33Ni som använder då, vilka märken är det som ni har? Är ni nöjda med dom?
Ni som använder då, vilka märken är det som ni har? Är ni nöjda med dom?
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 22:07Jag har givetvis det på Monarken i garaget. Härligt att träna effektbaserat.
Hade varit trevligt att ha på cykeln också, men så länge en bra effektmätare kostar mer än 2000kr så kan det kvitta.
Jag har givetvis det på Monarken i garaget. Härligt att träna effektbaserat.
Hade varit trevligt att ha på cykeln också, men så länge en bra effektmätare kostar mer än 2000kr så kan det kvitta.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 22:09Jag är en nöjd användare av POLAR CS600. Den är konsekvent.
Jag är en nöjd användare av POLAR CS600. Den är konsekvent.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 06:01Ja jag använder wattmätare, Har en Cycleops som sitter i navet på bakhjulet. Riktigt bra ock exakt.
Och nu till salu! 🙂
Ja jag använder wattmätare, Har en Cycleops som sitter i navet på bakhjulet. Riktigt bra ock exakt.
Och nu till salu! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 4 October 2012, 09:01Varför säljer du?
Varför säljer du?
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 09:12Tillägg: jag har inte använt pulsmätare i träningen sen wattmätningen började.
Pulsfrekvens är ett totalt förvillande mätetal enligt mig.
Tillägg: jag har inte använt pulsmätare i träningen sen wattmätningen började.
Pulsfrekvens är ett totalt förvillande mätetal enligt mig.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 11:59Har du några exempel på de snorbilliga produkterna?
Har du några exempel på de snorbilliga produkterna?