Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 12:08Den här auktionen tog jag hem för några månader sen:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=251066949148(H)
Den här auktionen tog jag hem för några månader sen:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=251066949148
(H)
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 14:48Christer, Jag väntar på Garmin Vector.
Christer, Jag väntar på Garmin Vector.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 20:16Slog till på en g SRAM RED Quarq power meter....mkt nöjs så här långt. "kunde" inte vänta på Garmin Vector...
Slog till på en g SRAM RED Quarq power meter....mkt nöjs så här långt. "kunde" inte vänta på Garmin Vector...
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 21:06Niclas Fagrell, fasen, det var ju helt sjukt billigt!!
Knasig fråga kanske, men varför säljer de så billigt?
Fattar att det är budgivning, men jag menar fler borde buda?Hur löser du frakten? Och hur betalar du, PayPal?
Niclas Fagrell, fasen, det var ju helt sjukt billigt!!
Knasig fråga kanske, men varför säljer de så billigt?
Fattar att det är budgivning, men jag menar fler borde buda?
Hur löser du frakten? Och hur betalar du, PayPal?
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 21:26SRM trådat med Powercontrol som är till salu (177,5 vevar).
Oavsett wattmätare så är det en tillgång i träningen.Anledningen att jag byter är att jag skall köpa en trådlös.
SRM trådat med Powercontrol som är till salu (177,5 vevar).
Oavsett wattmätare så är det en tillgång i träningen.
Anledningen att jag byter är att jag skall köpa en trådlös.
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 08:24Vad tror ni, kommer priserna gå ner mycket på wattmätare kommande 2 åren?
Garmin vector har väl blivit försenad mer än två år och nu finns väl inte ens nåt realeasedatum?
Vad tror ni, kommer priserna gå ner mycket på wattmätare kommande 2 åren?
Garmin vector har väl blivit försenad mer än två år och nu finns väl inte ens nåt realeasedatum?
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 10:20Kör med Powertap (hjul byggda av Velocipeter med DT Swiss RR 1.2-fälgar). Dvs. ett helt okej träningshjul och självklart lätt att flytta mellan olika cyklar. Nackdelen är väl då just att jag är bunden till de hjulen, och där vill man ju egentligen gärna h
Kör med Powertap (hjul byggda av Velocipeter med DT Swiss RR 1.2-fälgar). Dvs. ett helt okej träningshjul och självklart lätt att flytta mellan olika cyklar. Nackdelen är väl då just att jag är bunden till de hjulen, och där vill man ju egentligen gärna h
Quote from Elias Engqvist on 5 October 2012, 18:02Jag tror ju förstås att iBike kommer att tvinga de andra att sänka priset...men jag kanske är partisk?
Jag tror ju förstås att iBike kommer att tvinga de andra att sänka priset...men jag kanske är partisk?
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 18:55Högst troligt.
En snabb koll på Slowtwitch gjorde att jag aldrig kommer köpa en Ibike-dator.
Högst troligt.
En snabb koll på Slowtwitch gjorde att jag aldrig kommer köpa en Ibike-dator.
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 19:26Jonas (t+)
Jag läste en diskussion mellan David Näsvik och någon på Twitter där han totalsågade iBike.
Jonas (t+)
Jag läste en diskussion mellan David Näsvik och någon på Twitter där han totalsågade iBike.