Quote from Guest on 24 November 2010, 10:07Under ett entimmes pass igår kväll i mörker, kyla, snålblåst och halka mötte jag bara en annan löpare. En varm sommarkväll brukar det vara ett tiotal.
Hur många av er har gett upp löpningen helt för säsongen eller dragit ner kraftigt på löpmängd eller kö
Under ett entimmes pass igår kväll i mörker, kyla, snålblåst och halka mötte jag bara en annan löpare. En varm sommarkväll brukar det vara ett tiotal.
Hur många av er har gett upp löpningen helt för säsongen eller dragit ner kraftigt på löpmängd eller kö
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 10:17Det är nu som skidorna ska fram Peter. 🙂
Det är nu som skidorna ska fram Peter. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 10:22Jag har dragit ner rejält på löpningen, men försöker springa inne 1-2 gånger i veckan, annars blir det någon annan form av konditionsträning, powerwalk eller simning.
Funderar också på att köpa mig ett par skidor 🙂
Jag har dragit ner rejält på löpningen, men försöker springa inne 1-2 gånger i veckan, annars blir det någon annan form av konditionsträning, powerwalk eller simning.
Funderar också på att köpa mig ett par skidor 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 10:25Jag kör ungefär som vanligt, men flyttar kvalitetspasset till löpbandet om underlaget är extra besvärligt.
Jag kör ungefär som vanligt, men flyttar kvalitetspasset till löpbandet om underlaget är extra besvärligt.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 10:25Vinterlöpning är en ren njutning enl. mig.
Mörkt, tyst och helt ostört av andra människor / hundar / varelser...Jag tycker det är mycket lättare att motivera mig till ett utepass även om vädret är som igår med snålblåst och snöyra, jmfrt med att ställa
Vinterlöpning är en ren njutning enl. mig.
Mörkt, tyst och helt ostört av andra människor / hundar / varelser...
Jag tycker det är mycket lättare att motivera mig till ett utepass även om vädret är som igår med snålblåst och snöyra, jmfrt med att ställa
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 10:26Kör på ungefär som vanligt även om vissa spår inte går att använda.
Kör på ungefär som vanligt även om vissa spår inte går att använda.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 10:26Jobbigt, och jobbigt. Kallt och mörkt blir det redan början i oktober, att det kommer snö gör varken till eller från. Springa i knarrande snö roligare än att springa i regn.
Men det blir nog lite skidor också, det är kul. Minst 3 pass löpning i veckan är
Jobbigt, och jobbigt. Kallt och mörkt blir det redan början i oktober, att det kommer snö gör varken till eller från. Springa i knarrande snö roligare än att springa i regn.
Men det blir nog lite skidor också, det är kul. Minst 3 pass löpning i veckan är
Quote from Catharina Brattlin on 24 November 2010, 10:31Jag gör som Tomas. Kvalitet inne, distans ute. Drar inte ner något på mängden, om inget oförutsett inträffar.
Distanspass på hamsterband är verkligen ruggigt, så går det ute så blir det så även vintertid.
Jag gör som Tomas. Kvalitet inne, distans ute. Drar inte ner något på mängden, om inget oförutsett inträffar.
Distanspass på hamsterband är verkligen ruggigt, så går det ute så blir det så även vintertid.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 10:34Skidor, skidor, skidor
Skidor, skidor, skidor
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 10:34För varje steg jag tar med stark motvind, snö i ögonen, iskalla uppvärmningskilometer, pannlampssken, motstånd att klä om, så ökar njutningen tiofalt när jag får springa med solen i ögonen, vinden i ryggen, samt lättklädd. (Ofta infinner sig njutningen ef
För varje steg jag tar med stark motvind, snö i ögonen, iskalla uppvärmningskilometer, pannlampssken, motstånd att klä om, så ökar njutningen tiofalt när jag får springa med solen i ögonen, vinden i ryggen, samt lättklädd. (Ofta infinner sig njutningen ef