Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 10:35Jag bara vägrar att springa på löpband.
Dubbskor tills skidspåren är OK
Jag bara vägrar att springa på löpband.
Dubbskor tills skidspåren är OK
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 11:08Jag försöker hålla mig till lunchlöpning + helgen för att slippa mörkret
Jag försöker hålla mig till lunchlöpning + helgen för att slippa mörkret
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 11:11Jag gör som Sylvia, kvalitet inne och distans ute. Tycker faktiskt inte att det är så tokigt att springa på band egentligen.
Igår satt jag och kollade på OS-finalen på 10000m från 2008 och kommentatorn säger att Haile G kör mycket löpband med spegel fra
Jag gör som Sylvia, kvalitet inne och distans ute. Tycker faktiskt inte att det är så tokigt att springa på band egentligen.
Igår satt jag och kollade på OS-finalen på 10000m från 2008 och kommentatorn säger att Haile G kör mycket löpband med spegel fra
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 11:18Gett upp? Det är nu det börjar =)
Gett upp? Det är nu det börjar =)
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 11:20Måste gå och kolla om det är spårat ...
Måste gå och kolla om det är spårat ...
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 11:34Jag sprang senast i fredags så jag har nog inte riktigt gett upp än. Tidigare år har jag alltid gett upp löpningen någonstans efter lidingöloppet, men i år hade tänkt satsa på 2 löppass/vecka ute tills det går att åka skidor, men med tanke på vädret just
Jag sprang senast i fredags så jag har nog inte riktigt gett upp än. Tidigare år har jag alltid gett upp löpningen någonstans efter lidingöloppet, men i år hade tänkt satsa på 2 löppass/vecka ute tills det går att åka skidor, men med tanke på vädret just
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 11:36Jag har gett upp.
Jag har gett upp.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 11:37vinterträningen utomhus är karaktärsdande. På vår/sommaren finns de ju så mycket andra aktiviteter som lockar! Mig stöter ni nog på med större sannolikhet vintertid.
vinterträningen utomhus är karaktärsdande. På vår/sommaren finns de ju så mycket andra aktiviteter som lockar! Mig stöter ni nog på med större sannolikhet vintertid.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 11:41Gav inte upp förra vintern, och tänker inte ge upp nu. Ogillar löpband starkt, men några besök i friidrottshallen kan det nog bli.
PS. Bohlin: jag tycker ditt intensiva (icke)träningsprgram verkar rulla på för fullt!
Gav inte upp förra vintern, och tänker inte ge upp nu. Ogillar löpband starkt, men några besök i friidrottshallen kan det nog bli.
PS. Bohlin: jag tycker ditt intensiva (icke)träningsprgram verkar rulla på för fullt!
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 12:04Jodå, jag är full av tillförsikt!
(Och siktar, faktiskt, på DM i januari.)
Jodå, jag är full av tillförsikt!
(Och siktar, faktiskt, på DM i januari.)