Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 13:27Gör som bl.a. Sylvia svarade: All distans ute och kvalitet inne
@Peter P
Hur gick det med dubbningen? Jag är nyfiken och funderar på samma lösning.
Gör som bl.a. Sylvia svarade: All distans ute och kvalitet inne
@Peter P
Hur gick det med dubbningen? Jag är nyfiken och funderar på samma lösning.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 13:27Är det inte lite tidigt att pröva skridskorna? Kanske skulle hållit dig på land?
Är det inte lite tidigt att pröva skridskorna? Kanske skulle hållit dig på land?
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 13:28Kutar man i Aquasocks måste de få chansen att leva upp till namnet.
Kutar man i Aquasocks måste de få chansen att leva upp till namnet.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 13:33Harald:
Jag har dubbat skorna men tyckte det var för mycket asfalt än igår så det blev de odubbade. Men imorgon testar jag nog dubbarna.
Harald:
Jag har dubbat skorna men tyckte det var för mycket asfalt än igår så det blev de odubbade. Men imorgon testar jag nog dubbarna.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 13:34Gett upp är väl lite väl starkt sagt kanske men jag väljer bort många pass utomhus pga vädret ja.
Dels för att jag så lätt blir sjuk med mina känsliga luftrör i kylan
dels för att det är så halt att jag är rädd att halka.
Jag hoppas på lite fina soliga vi
Gett upp är väl lite väl starkt sagt kanske men jag väljer bort många pass utomhus pga vädret ja.
Dels för att jag så lätt blir sjuk med mina känsliga luftrör i kylan
dels för att det är så halt att jag är rädd att halka.
Jag hoppas på lite fina soliga vi
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 13:46Så länge som det går att springa ute så gör jag det, även om det är snö och kallt. Hela förra vintern, så körde jag alla mina långpass ute med TSM på söndagarna. Så det går bara man vill...:)
Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder eller vad är d
Så länge som det går att springa ute så gör jag det, även om det är snö och kallt. Hela förra vintern, så körde jag alla mina långpass ute med TSM på söndagarna. Så det går bara man vill...:)
Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder eller vad är d
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 14:16Jag har dragit ner och snart har jag nog gett upp, även om jag kanske kommer att ta mig ut några gånger i vinter "bara för att". Men jag passar just nu på att ta löpvila helt och hållet. Sprang årets sista lopp i lördags med löparknä så nu ska jag ta det
Jag har dragit ner och snart har jag nog gett upp, även om jag kanske kommer att ta mig ut några gånger i vinter "bara för att". Men jag passar just nu på att ta löpvila helt och hållet. Sprang årets sista lopp i lördags med löparknä så nu ska jag ta det
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 15:00Jag springer på lika mycket även om en del pass förläggs inne. Vilka och hur många är inget jag beslutar om i förväg utan där får lust och väder råda.
Idag var jag ute på första IceBugs-passet i snöstormen. Strax över 7 km blev det och det var kul. 🙂
Jag springer på lika mycket även om en del pass förläggs inne. Vilka och hur många är inget jag beslutar om i förväg utan där får lust och väder råda.
Idag var jag ute på första IceBugs-passet i snöstormen. Strax över 7 km blev det och det var kul. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 15:08Hm, mitt värsta pass hittills var nog 4 grader och duggregn. Igår mårse var det 2 grader, vindstilla och uppehåll. Snö ser jag härifrån. Ser fint ut. 😉
Fråga mig om en dryg vecka, då kanske jag har något att komma med. Men jag planerar dubbade skor, tra
Hm, mitt värsta pass hittills var nog 4 grader och duggregn. Igår mårse var det 2 grader, vindstilla och uppehåll. Snö ser jag härifrån. Ser fint ut. 😉
Fråga mig om en dryg vecka, då kanske jag har något att komma med. Men jag planerar dubbade skor, tra
Quote from Bjarne Lewin on 24 November 2010, 16:20För en gångs skull är det snö här nere och jag älskar att springa i det vita.
Mörka vinterdagar med svart asfalt är däremot depprimerande. Hoppas att minusgraderna stannar ett tag. Ljuset som snön ger är så fantastiskt.
Skidor är också kul men det är sä
För en gångs skull är det snö här nere och jag älskar att springa i det vita.
Mörka vinterdagar med svart asfalt är däremot depprimerande. Hoppas att minusgraderna stannar ett tag. Ljuset som snön ger är så fantastiskt.
Skidor är också kul men det är sä